הונדה ג'אז החדשה 2015

הונדה תחשוף בתערוכת פאריס את הג'אז החדשה עם הבטחה לתא נוסעים מרווח עוד יותר לצד יותר חיסכון בדלק. תגיע לשווקים בקיץ הבא.

ששי כהן 17 בספט, 2014
הונדה ג'אז החדשה

הונדה חושפת הבוקר פרטים ראשונים על הגרסה האירופאית של הג'אז החדשה שתיחשף רשמית בתערוכת פאריס בחודש הבא. הדור השלישי של הג'אז מציע פיתוח של עיצוב הדגם הקודם ודומה מאוד לגרסת הג'אז החדשה שהוצגה עבור המזרח וארה"ב. יחד עם זאת, בהונדה מצהירים שהגרסה האירופאית הינה עדיין סוג של קונספט, אך נראה שגרסת הייצור הסופית תהיה כמעט ללא שינויים.


הונדה ג'אז הידועה כאחת ממכוניות הסופר-מיני המרווחות ביותר, הודות לתכנון חכם של תא הנוסעים, זוכה בדגם החדש לתא נוסעים מרווח עוד יותר, זאת בשל תוספת של 15 מ"מ באורך המכונית, אך חשוב יותר, גם בהגדלת בסיס הגלגלים ב- 30 מ"מ. הדגם זוכה על הדרך להעברת מיכל הדלק למרכז המכונית, כפי שקורה כעת בסיוויק וב-HRV החדשה, מהלך המשפר את נפח תא המטען.

הונדה ג'אז החדשה

הונדה ג'אז החדשה


בפרטים הטכניים הונדה לא מנדבת לעת עתה יותר מדי פרטים למעט בהצהרה על ציוד הדגם במנוע חדש בנפח 1.3 ליטר מסדרת ה-Earth Dreams Technology החסכונית של החברה, שישודך לתיבת הילוכים ידנית חדשה עם 6 הילוכים או אוטומטית רציפה. לדברי החברה, יחידת הכח החדשה תסייע לשיפור נוסף בצריכת הדלק, ולצידה תשווק מן הסתם גם גרסה היברידית חסכונית עוד יותר.
פרטים נוספים של הונדה ג'אז החדשה יחשפו  בתערוכת פאריס ב- 2 לאוקטובר. הדגם יגיע לשווקים באירופה בקיץ 2015.