הונדה סיוויק סדאן החדשה נחשפת בפרטים ראשונים

הונדה סיוויק החדשה 2016 תוצע לראשונה גם עם מנוע טורבו 1.5 ליטר ולדברי החברה פותחה כדי להיות הטובה בסגמנט המשפחתיות.

ששי כהן 17 בספט, 2015
הונדה סיוויק סדאן 2016

43 שנים לאחר שהגיעה לעולם לראשונה הונדה סיוויק, ו-5.5 שנים לאחר שהגיע הדור הנוכחי, מפרסמת הונדה פרטים ותמונות ראשונות של הדור העשירי של המשפחתית הפופולרית של החברה. הדגם הראשון שנחשף הוא הונדה סיוויק סדאן המיועדת בעיקר לשוק האמריקני ונראית מעט שונה ככל הנראה מהדגם שמיועד לשוק האירופאי וייחשף בקרוב. מעבר לכך, מבטיחים בהונדה שלל גרסאות נוספות של הסיוויק לרבות סטיישן, האצ'בק, קופה, Si ספורטיביים ו- Type R ספורטיבי קיצוני.



הונדה סיוויק החדשה זוכה לעיצוב חדש לחלוטין, אך מעבר לכך, לדברי הונדה מדובר בדגם שפותח לחלוטין מהיסוד, וכולל שלדה חדשה קלה וחזקה יותר ומידות גדולות יותר עם בסיס גלגלים של 270 ס"מ ( 3.5+ ס"מ ), ורוחב של 180.5 ש"מ ( 5+ ס"מ ), לצד גובה של 1.41 מטר ( 2.5- ס"מ ). נתון הארוך לעומת זאת, לא פורסם לעת עתה. נפח תא המטען גדל ל-427 ליטר ( 74+ ליטר ), לא מעט בזכות עיצוב תא מטען בסגנון מכונית 5 דלתות עם מכסה תא מטען שכאילו מתחבר עם השמשה האחורית.

הונדה סיוויק סדאן 2016

הונדה סיוויק סדאן 2016


בתוך תא הנוסעים זוכה הסיוויק לעיצוב חדש לחלוטין, הזונח את מראה החללית שאפיין את 2 הדורות הקודמים. הדגם יוצע עם מערכת המולטימדיה החדשה של הונדה, בעלת צג המגע "7 המציעה תמיכה בין השאר בסמארטפונים של אנדרואיד ואפל. הסיוויק תושק בתחילת הדרך עבור השוק האמריקני עם מנוע 2.0 ליטר חדש לחלוטין המחליף את מנוע ה- 2.4 ליטר, שיוצע בשילוב לתיבת הילוכים ידנית או אוטומטית רציפה. לראשונה בהונדה, תוצע הסיוויק גם עם מנוע טורבו 1.5 ליטר שיוצע בשילוב לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה. בהונדה לא מספקים עדיין נתוני צריכת דלק וביצועים, אולם מבטיחים שילוב ביצועים, תצרוכת דלק ופליטת מזהמים שיובילו את הסגמנט.
הונדה סיוויק סדאן 2016

הונדה סיוויק סדאן 2016


הונדה סיוויק החדשה 2016 תוצע לשוק האמריקני כבר בסתיו הקרוב וככל הנראה תגיע לארץ רק במהלך 2016.