הונדה סיוויק קופה חוזרת לישראל

בזכות היבוא המקביל: חברת אלבר מתחילה בשיווק הונדה סיוויק קופה 2015, המבטיחה מראה ספורטיבי וביצועים חמים. המחיר יחל ב- 169,900 ש"ח.

ששי כהן 15 באפר, 2015
הונדה סיוויק קופה

חברת אלבר, המייבאת ביבוא מקביל את דגמי טויוטה והונדה מארה"ב, מרחיבה את היצע הדגמים ומתחילה בשיווק הונדה סיוויק קופה החדשה, שמבטיחה לעת עתה את הביצועים הכי חמים במשפחת הסיוויק המשווקת בישראל. גרסת הקופה חוזרת לארץ לאחר שנים ארוכות של היעדרות מהנוף המקומי, ו-21 שנה לאחר שנחתה בארץ לראשונה והיתה לזמן קצר הסיוויק הנמכרת ביותר בארץ.



לצד עיצוב קופה וספורטיבי מפתה, מציעה הסיוויק קופה מידות חיצוניות משפחתיות למדי, עם 4.52 מטר אורך, 1.75 מטר רוחב ובסיס גלגלים של 262 ס"מ המבטיח מרווח נאה לשני מבוגרים + 2 ילדים. גובה המכונית לעומת זאת, מצומצם יחסית עם 1.397 מטר גובה. נפח תא המטען עומד על 331 ליטר.

הונדה סיוויק קופה

הונדה סיוויק קופה


הדגם ישווק עם מנוע הבנזין המוכר בנפח 1.8 ליטר 143 כ"ס, המשודך במקרה הנ"ל לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה. עם יחידת הכח הנ"ל, מאיצה הסיוויק קופה ל- 100 קמ"ש תוך 8.6 שניות ומגיעה למהירות מרבית של 200 קמ"ש. תצרוכת הדלק של המכונית עומדת על 14 ק"מ לליטר לפי נתוני היצרן, ולמכונית דרגת זיהום 4.
הונדה סיוויק קופה

הונדה סיוויק קופה


הונדה סיוויק קופה החדשה תשווק ב-2 רמות גימור לבחירה: סיוויק LX הבסיסית הכוללת כסטנדרט: 6 כריות אוויר, מערכת מובילאיי למניעת תאונות דרכים, מערכת לניטור לחץ אוויר בצמיגים, תאורת יום קדמית, מזגן עם בקרת אקלים, מערכת שמע מקורית עם מסך "5, מצלמת רוורס עם קווי הכוונה ודיבורית BT, בקרת שיוט ומחשב דרך. רמת הגימור הגבוהה יותר EX, כוללת בנוסף: חישוקי גלגלים קלים "16, גג שמש חשמלי, מערכת שמע משודרגת, כניסה והתנעה ללא מפתח, מערכת שמירה על נתיב נסיעה ועוד.
מחיר הונדה סיוויק קופה יחל ב- 169,900 ש"ח.