הונדה סיוויק 2019 זוכה למתיחת פנים

הדור העשירי של הונדה סיוויק, זוכה למתיחת פנים המשפרת את המראה המעט מסורבל של חזית הרכב, לצד תוספת אבזור בטיחות. בישראל בתחילת 2019.

ששי כהן 15 באוג, 2018

3 שנים לאחר שנחשף בארה"ב הדור העשירי של הונדה סיוויק, וקצת יותר משנה לאחר שהוא נחת גם בארץ, חושפת הונדה ארה"ב מתיחת פנים לדגם, האמורה לטפל בנקודות התורפה של הרכב ולחזק את מעמדו בשוק המשפחתיות.




החדשה העיקרית בגרסה המעודכנת נוגעת לעיצוב מחודש לחזית הרכב, אשר היתה עד כה מסורבלת משהו ועמוסה בציפויי כרום, במקומם תקבלו עיצוב ספורטיבי נאה יותר, הכולל החלפה של מרבית ציפויי הכרום בצביעה שחורה, עיצוב מחודש ליחידות התאורה, הגריל והפגוש, המעניקים לרכב הופעה יותר משכנעת. בצידי הרכב נרשמים חישוקי גלגלים בעיצוב חדש, ובחלקה האחורי של המכונית נרשם פגוש מעודכן.

הונדה סיוויק קופה 2019 המחודשת. בינתיים לא לארץ.


מתיחת הפנים נרשמת כרגע רק בדגמי הסדאן והקופה (שאינה מיובאת לארץ). כל דגמי הסדאן זוכים למערכת הבטיחות המקורית Honda Sensing הכוללת: התראות שמירת מרחק וסטייה מנתיב עם תיקון אקטיבי, בלימה אוטונומית ובקרת שיוט אדפטיבית. מדובר בתוספת מבורכת גם עבור גרסת הסדאן שמוצעת בארץ כיום ללא מערכות בטיחות מתקדמות מקוריות (במקום עם התקנת מובילאיי), בשעה שדגמי ההאצ'בק 5 דלתות כן משווקים עם חבילת הבטיחות המקורית. גרסת הסדאן מקבלת גם רמת גימור חדשה "ספורט", הכוללת חבילת עיצוב ספורטיבית, אך ללא שינויים טכניים מתחת למכסה המנוע.
הונדה סיוויק 2019 המחודשת צפויה להגיע לארץ בתחילת השנה הבאה.