הונדה סיוויק TYPE R החדשה מתקרבת לייצור

עם הבטחה להיות המהירה והמרגשת ביותר על המסלול, תופיע הונדה סיוויק TYPE R החדשה בתערוכת פאריס, לקראת הגעה לשוק בשנה הבאה.

ששי כהן 29 בספט, 2014
הונדה סיוויק TYPE R

חברת הונדה, משחררת פרטים נוספים על הדור החדש של הונדה סיוויק טייפ R החדשה שתערוך הופעת בכורה בתערוכת פאריס בסוף השבוע. למרות שבהונדה מצהירים עדיין על הדגם כקונספט, ללא ספק מדובר כבר בגרסת הייצור שתופיע בקרוב בשינויים קלים במיוחד. לצד העיצוב הסופר קרבי, מבטיחים בהונדה את גרסת הספורט הקיצונית ביותר ביחס לכל דגמי הספורט של החברה בעבר, כולל ה- NSX, האינטגרה ואחרות.


הונדה טייפ R החדשה, זוכה למנוע חדש בנפח 2.0 ליטר מסדרת ה- Earth Dreams של החברה, שיפיק ככל הנראה משהו שקרוב ל- 300 כ"ס ( בהונדה מסתפקים לעת עתה על הצהרה על " מעל 280 כ"ס ), ומומנט של 40 קג"מ, שישודך לתיבת הילוכים ידנית עם 6 הילוכים, ( ובניגוד למתחרים הישירים המצוידים בתיבות הילוכים כפולות מצמדים ) שאמורה לספק חווית נהיגה מקסימלית לנהג. למרות ביצועי הקצה של המנוע, הוא צפוי להיות ידידותי לסביבה עם התאמה לתקן EURO 6.

הונדה סיוויק TYPE R

הונדה סיוויק TYPE R


לראשונה בדגמי ה- TYPE R, ישולב בהגה כפתור " +R" המשנה את תגובת המנוע והופך את הרכב ממכונית ספורט לחיי היום יום למכונית קיצונית למסלול. לדברי הונדה, המכונית תהיה מכונית ההנעה הקדמית המהירה ביותר על המסלול, וכל שנותר לראות הוא, האם בעתיד אכן יתממשו תחזיות הונדה והמכונית תצליח להשיג תוצאה טובה יותר במסלול הנורבורגרינג מהמלכה הנוכחית רנו מגאן RS275.
הונדה סיוויק TYPE R

הונדה סיוויק TYPE R


הונדה סיוויק TYPE R החדשה תוצג החל מה- 2 באוקטובר 2014 בתערוכת פאריס וגרסת הייצור שלה תגיע לשוק האירופאי כבר בשנה הבאה.