הונדה פורזה 300 בישראל

הונדה פורזה נכנס לשוק קטנועי המנהלים הקומקפטים עם מנוע 300 סמ"ק 25 כ"ס, מידות קומקפטיות המציעות התנהלות עירונית נוחה ותג מחיר נמוך מהצפוי המתחיל ב- 33,900 ש"ח.

ששי כהן 21 בספט, 2013

חברת מאיר, יבואנית אופנועי הונדה, נכנסת שוב לשוק קטנועי המנהלים בנפח בינוני ומתחילה בשיווק הונדה פורזה NSS300 בקטגוריה התחרותית. הפורזה החדש שהוצג בתערוכת מילאנו לפני כשנה, נהנה מעיצוב מודרני וזורם ונראה במידה מסוימת כהתפתחות של ה- PCX הפופולרי של החברה. בהונדה מבטיחים התנהגות כביש עירונית טובה, הודות לשימוש במימדים קומפקטיים יחסית למקובל עם מבנה צר יחסית המאפשרים היגוי זריז וכושר השתחלות קלה יחסית בתנועה העירונית. לצד אלה, הפורזה 300 גם שימושי למדי עם תא מטען בנפח מכובד מתחת לכסא המסוגל לאכלס 2 קסדות מלאות, לצד תא כפפות קדמי, מחשב דרך ועוד.
לצד מנוע 279 סמ"ק, צילינדר אחד וקירור מים המוכר לנו גם מדגם ה- SH300, המפיק כאן 25 כ"ס, מציע הפורזה מערכת בלימה משולבת ואופציה חשובה ל- ABS. עוד בתפריט : חישוק 14" מלפנים עם צמיג ברוחב 120 וחישוק 13" עם צמיג ברוחב 140 מאחור המבטיחים אחיזת כביש גבוהה ובטוחה. נפח מיכל הדלק 11.6 וצריכת הדלק שלו עומדת על 30 ק"מ לליטר לפי הצהרת היצרן, לצד דרגת זיהום 3.
מחיר הונדה פורזה 2013 גבוה מעט מהמתחרים, אך תחרותי ביחס לצפוי מהונדה ונקבע על 33,900 ש"ח לדגם הרגיל ותוספת של 2,000 ש"ח לגרסת ה- ABS. לקטנוע , כמו לשאר הדו גלגליים של הונדה, אחריות של שנתיים ללא הגבלת ק"מ.


עוד מדו גלגלי