הונדה HRV החדשה תציע עד 25 ק"מ לליטר

הונדה חושפת פרטים נוספים על ה- HRV החדשה שמבטיחה עד 25 ק"מ לליטר בגרסת הדיזל ו-19.2 ק"מ לליטר בגרסת הבנזין האוטומטית שרלוונטית לישראל.

ששי כהן 23 באפר, 2015
הונדה HRV החדשה

חודשיים אחרי שפרסמה הונדה פרטים ראשונים על ה- HRV החדשה שתגיע בעוד מספר חודשים לארץ, חושפת החברה נתונים טכניים נוספים של הדגם החדש שמבטיח להיות גם אחד החסכוניים בדלק וידידותיים לסביבה בסגמנט הג'יפונים.



כפי שכבר פרסמנו בעבר, ה- HRV החדשה המבוססת על שלדת הונדה ג'אז החדשה, מבטיחה לדברי היצרן תא נוסעים מרווח ושימושי ביחס למקובל בסגמנט, בין השאר הודות להעברת מיכל הדלק לחלקה המרכזי של המכונית, דבר שיאפשר בשילוב מושבי ה- MAGIC SEATS של החברה, מרווח טוב לנוסעים מאחור ותא מטען גדול, שבשילוב קיפול המושבים האחוריים לרצפה שטוחה יעניק תא אחסון בנפח מכובד של 453 ליטר, הנחשב לגדול מהממוצע לקטגוריה.

הונדה HRV החדשה

הונדה HRV החדשה


הונדה HRV תגיע לישראל מצוידת במנוע הבנזין 1.5 ליטר 130 כ"ס, מסדרת המנועים החדשה של החברה העונה לשם ' Earth Dreams ', שיוצע בשילוב לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה. עם יחידת הכח הנ"ל מציעה המכונית זינוק ל-100 קמ"ש תוך 10.9 שניות, צריכת דלק של 19.23 ק"מ לליטר בממוצע לפי נתוני היצרן ופליטת CO2 של 120 גרם לק"מ בממוצע. לעת עתה, לא ברור עדיין אם תגיע לארץ גם הגרסה הידנית המבטיחה : 10.3 שניות ל-100 קמ"ש צריכת דלק של 17.85 ק"מ לליטר בממוצע לפי נתוני היצרן.
הונדה HRV החדשה

הונדה HRV החדשה


דגם נוסף שבטוח לא יגיע לארץ הוא גרסת הדיזל 1.6 ליטר 120 כ"ס שיוצע באירופה בשילוב של תיבת הילוכים ידנית עם 6 הילוכים המבטיח 25 ק"מ לליטר בממוצע ופליטת CO2 של 104 גרם לק"מ בלבד.
הונדה HRV החדשה 2015 תגיע לארץ במהלך הקיץ הקרוב.