הונדה HRV החדש – בקרוב בארץ

הונדה HRV יצטרף לקטגוריית הג'יפונים הקומפקטיים ויציע תא נוסעים מרווח מהממוצע, מנוע 1.5 ליטר 130 כ"ס וגיר אוטומטי רציף.

ששי כהן 19 בפבר, 2015
הונדה HRV החדש

הונדה חושפת תמונות ופרטים ראשונים רשמיים על גרסת הייצור של הונדה HRV החדש בגרסתו האירופאית שמיועדת גם לנו. עם הדגם החדש מצטרפת הונדה לקטגוריית הג'יפונים הקומפקטיים כמתחרה לדגמים מצליחים כמו ניסאן ג'וק, שברולט טראקס, סקודה יטי ואחרים. כל שנותר לקוות הוא, שמחיר הדגם בארץ יהיה תחרותי.


ה- HRV החדשה המבוססת על שלדת הונדה ג'אז החדשה, מבטיחה לדברי היצרן תא נוסעים מרווח ושימושי ביחס למקובל בסגמנט, בין השאר הודות להעברת מיכל הדלק לחלקה המרכזי של המכונית, דבר שיאפשר בשילוב מושבי ה- MAGIC SEATS של החברה, מרווח טוב לנוסעים מאחור ותא מטען גדול שבשילוב קיפול המושבים האחוריים לרצפה שטוחה יעניק תא אחסון בנפח מכובד של 453 ליטר, הנחשב לגדול מהמקובל בקטגוריה.

הונדה HRV החדש

הונדה HRV החדש


לצד עיצוב חיצוני ג'יפוני שאיננו פורץ גבולות, זוכה הדגם לתא נוסעים עם עיצוב מקורי משהו, והבטחה לאיכות חומרים והרכבה גבוהים מהמקובל, ואבזור שכולל מערכת מולטימדיה חדשה הכוללת מערכת הפעלה אנדרואיד 4.0.4. היצע המנועים יכלול מנוע דיזל 1.6 ליטר 120 כ"ס שלא יגיע לארץ, וכן מנוע בנזין 1.5 ליטר 130 כ"ס שיוצע בשילוב לתיבת הילוכים ידנית 6 הילוכים או אוטומטית רציפה שעתיד להיות הדגם המרכזי בארץ.
הונדה HRV החדש

הונדה HRV החדש


הונדה HRV החדש 2015 יוצג רשמית בתערוכת ז'נבה שתיפתח בחודש הבא וצפוי להגיע לארץ ברבעון השלישי של השנה.