הונדה X-ADV עכשיו גם לבעלי רישיון A1‏

הונדה X-ADV, קטנוע המנהלים הספורטיבי הייחודי המאפשר גם רכיבת שטח, נחת בארץ גם בגרסת רישיון A1 מופחתת הספק ובמחיר השקה של 77,900 שקל.

ששי כהן 17 בינו, 2018
הונדה X-ADV בישראל

מספר חודשים לאחר שנחת בארץ הונדה X-ADV, גרסת הונדה לקטגוריית קטנועי הספורט הצומחת, המתהדרת גם באופן ייחודי לסגמנט גם ביכולות שטח מסוימות, מודיעה חברת 'מאיר' היבואנית על התחלת שיווקו של הדגם גם בגרסה מופחתת הספק המיועדת לבעלי רישיון A1.



לצד עיצוב ספורטיבי מפתה הכולל גם סממני שטח בסגנון אדוונצ'ר, מצויד ה- X-ADV בשלדת צינורות פלדה חדשה, המציע נתונים המשייכים אותו גם לעולם השטח עם חישוקי "שפיצים" "17 מלפנים ו-"15 מאחור, מתלים ארוכי מהלך, מרווח גחון של 16 ס"מ וצמיגי דו"ש, המצטרפים למבנה קליל וצר, משקף מתכוונן ותא אחסון בנפח 21 ליטר המתאים לאכלוס קסדה מלאה, המשפרים את יכולות הכלי והשימושיות שלו גם בכביש.
הונדה X-ADV מצויד במנוע הטווין 745 סמ"ק המוכר של החברה, שהגיע לשוק כבר לפני 5 שנים ומציע אמינות מוכחת אותנה ראינו כבר על כ-6 דגמים של היצרן. הספק המנוע בגרסת ה-A1 פחת ל-47 כ"ס, ותיבת ההילוכים הינה אוטומטית כפולת מצמדים (DCT) המציעה רכיבה קלילה עם תמסורת אוטומטית, לצד שילוב מוצלח של ביצועים וחיסכון בדלק. נפח מיכל הדלק עומד על 13.1 ליטר, וצריכת הדלק של הקטנוע עומדת על 27 ק"מ לליטר לפי נתוני היצרן, המאפשרים טווח נסיעה עד 350 ק"מ בין תדלוקים.
התמסורת כוללת גם שלושה מצבי S עם העברת הילוכים ידנית המאפשרת רכיבה ספורטיבית. עבור המודל החדש לשנת 2018, התווסף גם המתג G המשפר את ביצועי השטח.
בשנה האחרונה הצטרפו הונדה X-ADV וקימקו AK550 לקטגוריית קטנועי הספורט אותה מוביל ימאהה T-MAX. למרות מלחמת המחירים שהחלה, בהונדה לא מפחיתים לעת עתה את מחירו של הדגם וגם מחירה של גרסת ה-A1 מוגבלת ההספק זהה לגרסה הרגילה ועומדת על 77,900 שקל.