החל יצור הונדה סיוויק האצ'בק החדשה

הונדה סיוויק האצ'בק החדשה החלה לרדת מפס היצור במפעל החברה באנגליה ומשלוח ראשון שלה נשלח לארה"ב. מתי בישראל?

ששי כהן 15 באוג, 2016
הונדה סיוויק האצ'בק החדשה 2017

חברת הונדה מרחיבה את משפחת הדור העשירי של הסיוויק, והחלה גם ביצור גרסת ה- 5 דלתות החדשה, המצטרפת לסיוויק סדאן ולסיוויק קופה שהוצגו אשתקד בארה"ב. דגמים ראשונים של גרסת ההאצ'בק החדשה ירדו בימים האחרונים מפס היצור במפעל החברה באנגליה ונשלחו לארה"ב שנבחרה לשוק הראשון בו ישווק הדגם.




הדור העשירי של הסיוויק האצ'בק זוכה לעיצוב ספורטיבי ונאה ונראה שבניגוד לדורות האחרונים של הסיוויק, ייתכן ויחזור "להצית את הדמיון". הדור הנוכחי של הסיוויק חולק גם את אותה פלטפורמה המשרתת את דגמי הסדאן והקופה ומציע עיצוב דומה לשלושת הדגמים. גרסת ההאצ'בק החדשה המיועדת בעיקר עבור השוק האירופאי (וגם עבורנו), תהווה גם את הפלטפורמה לסיוויק Type R הבאה שתיחשף במהלך 2017.
הונדה סיוויק האצ'בק החדשה 2017 הונדה סיוויק האצ'בק החדשה 2017
הסיוויק האצ'בק החדשה תשווק בשוק האמריקאי עם מנוע טורבו 1.5 ליטר המפיק 174 כ"ס או 180 כ"ס בגרסת הטורינג ספורט, שישודך לתיבות הילוכים אוטומטיות וידניות. אבזור הדגם צפוי להציע כאופציה גם את חבילת הבטיחות  'Honda Sensing', הכוללת מערכת המתריאה על סכנת התנגשות, מערכת בלימה אוטומטית, מערכת שמירה על נתיב הנסיעה, בקרת שיוט אדפטיבית ועוד. אבזור הנוחות יכלול בין השאר מולטימדיה מקורית תומכת Apple CarPlay™ ו- Android Auto™.
מיבואנית הונדה בישראל נמסר ששיווק הסיוויק החדשה צפוי בשליש הראשון של 2017.