החל שיווק טויוטה פריוס החדשה

יבואנית טויוטה השיקה את הדור השלישי להיברידית המצליחה בעולם. שלכם תמורת 152,000 ש"ח. חברת יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה , החלה לשווק את הדור השלישי של הטויוטה פריוס. קצת יותר מחצי שנה לאחר הצגתה של ההיברידית הנמכרת ביותר בעולם , מגיעה הפריוס החדשה לארץ בתזמון מצויין עם החלת המיסוי הירוק (כנראה במקרה )  וזוכה להפחתה המקסימלית…

ששי כהן 15 באוג, 2009

יבואנית טויוטה השיקה את הדור השלישי להיברידית המצליחה בעולם. שלכם תמורת 152,000 ש"ח.

חברת יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה , החלה לשווק את הדור השלישי של הטויוטה פריוס. קצת יותר מחצי שנה לאחר הצגתה של ההיברידית הנמכרת ביותר בעולם , מגיעה הפריוס החדשה לארץ בתזמון מצויין עם החלת המיסוי הירוק (כנראה במקרה )  וזוכה להפחתה המקסימלית במס הקנייה .
הפריוס החדשה מגיעה לארץ חמושה במנוע בנזין בנפח 1.8 ליטר (לעומת 1.5 ליטר בדגם היוצא ), אליו משודך מנוע חשמלי אשר ביחד הם נותנים הספק משולב של 134 כ"ס ( תוספת של 24 כ"ס ). תיבת ההילוכים אוטומטית רציפה והביצועים משתפרים בדגם החדש עם 10.4 שניות ל 100 קמ"ש ומהירות מירבית של 180 קמ"ש.

טויוטה פריוס החדשה

טויוטה פריוס החדשה

למרות השימוש במנוע גדול יותר , מספקת הפריוס דווקא תצרוכת דלק נמוכה יותר עם הצהרת יצרן על 25.6 ק"מ לליטר . פליטת ה CO2 לא פחות ממדהימה עם 89 גרם לק"מ בלבד.
הפריוס החדשה מצויידת במערכת היברידית חדשה , דור שלישי לדברי החברה , אשר מסוגלת להניע את המכונית על חשמל בלבד ובמהירות של עד 48 קמ"ש , כמובן ללא האצות חזקות ולמרחק
של עד 2 ק"מ , אז יתערב מנוע הבנזין ויכנס לפעולה. כמו כן, קיימות במכונית 2 תוכניות פעולה :חיסכון וכח.
הפריוס מגיעה לארץ ברמת גימור אחת GLI וכוללת אבזור בטיחותי מלא עם 7 כריות אוויר ובקרת יציבות. אבזור הנוחות כולל כסטנדרט, חשמול מקובל, מזגן עם בקרת אקלים דיגיטלית, מערכת שמע מקורית עם 6 רמקולים, מושב נהג מתכוונן חלקית חשמלי, התנעה ללא מפתח, חישוקים קלים, תצוגה עילית של מהירות הנסיעה  ועוד.
מחירה של הפריוס החדשה נקבע על 152,000 ש"ח .עם המחיר החדש יוצאת הפריוס מקבוצת רישוי 4 ותיועד ככל הנראה ללקוחות פרטיים בשלב הראשון .  במקביל , תימכר הפריוס היוצאת בהנחה של 5,000 ש"ח עד סיום המלאי.

 

עוד מחדשות רכב