החל שיווק מאזדה CX-5 החדשה בישראל

הדור השני של מאזדה CX-5, זוכה לעיצוב חדש וישווק בארץ ברמת גימור גבוהה במיוחד כבר בדגם הבסיסי, אך המנועים נותרו ללא שינוי. המחיר נותר ללא שינוי ויחל ב-167 אלף שקל.

ששי כהן 12 ביול, 2017
מאזדה CX-5 החדשה 2017

5 וחצי שנים לאחר שהוצג לראשונה מאזדה CX-5, רכב הפנאי המשפחתי של החברה, שהיה לדגם הראשון של מאזדה שזכה לשפת העיצוב הנוכחית Kodo ולמנוע החדש בטכנולוגיית ה- SKYACTIVE החסכונית, השיקה הבוקר דלק מוטורס את מאזדה CX-5 החדשה בישראל, עם כוונות לצוד יותר לקוחות משוק הפרימיום, ע"י שדרוג משמעותי של אבזור הרכב, כאשר מחירו הבסיסי של הרכב נותר ללא שינוי.




מאזדה CX-5 החדשה 2017 מאזדה CX-5 החדשה 2017
הדור השני של ה- CX-5 שומר אמנם על קווי העיצוב המקוריים של הדגם, אך משתדרג עם חזית חדשה וספורטיבית יותר, בעלת יחידות תאורה צרות ומבוססות טכנולוגיית LED, מראה ספורטיבי יותר גם מהצד, ועיצוב חדש לחלוטין לחלקה האחורי של המכונית. בחברה לא נכנעים למלחמת המחירים שמתחוללת כעת בשוק רכבי הפנאי המשפחתיים, ומחירו הבסיסי של הדגם לא מוזל כדי להתחרות בלהיטי השוק – קיה ספורטאז' ויונדאי טוסון, ובמקום זאת, משפרים משמעותית את אבזור הדגם הבסיסי, שמציע קפיצת דרך משמעותית בכל הנוגע לאיכות הנסיעה, עם חבילת אבזור יוקרתית אשר תהווה במידה מסוימת תחרות לג'יפונים של מותגי היוקרה.
מאזדה CX-5 החדשה 2017 מאזדה CX-5 החדשה 2017
כבר ברמת הגימור הבסיסית "Executive אבזור הדגם עשיר וכולל מעתה: ריפודי עור מלאים בגוון לבחירת הלקוח (עור שחור או לבן Pure White), גימורי עור בדלתות ובקונסולה המרכזית, ומושב נהג חשמלי עם 10 כיוונים, המצטרפים לאבזור המוכר של הדגם שכולל בנוסף: פנסי ערפל מסוג LED; שמשות אחוריות כהות; מערכת MZD Connect עם צג מגע בגודל 7"; מערכת שמע מקורית עם 6 רמקולים תומכת בלוטות' ופקדי שליטה מגלגל ההגה; מצלמת נסיעה לאחור; בקרת אקלים מפוצלת; בקרת שיוט עם מגביל מהירות; מראות עם קיפול חשמלי; כפתור התנעה (ללא מפתח); חישוקי סגסוגת בקוטר "17 בצבע כסוף כהה, בלם יד חשמלי עם פונקציית Auto Hold הנדרכת אוטומטית בזמן עצירה ומצב Sport המאפשר נהיגה ספורטיבית ותגובות מנוע זריזות יותר. ועוד.
מאזדה CX-5 החדשה 2017 מאזדה CX-5 החדשה 2017
אבזור הבטיחות כולל כסטנדרט: מערכת Smart City Brake Support המשופרת של מאזדה, הבולמת את הרכב בצורה עצמאית, פועלת בטווחי מהירויות של 80-4 קמ"ש, וכוללת זיהוי ובלימה בפני הולכי רגל באמצעות מערכת Mobileye
דגם ה2.0L Luxury- מגיע בנוסף עם חותמת תאורה קדמית ואחורית מסוג LED, פנסי חזית מסתגלים העוקבים אחרי כיוון הנסיעה (AFS); פנסים אחוריים מסוג LED, חישוקי "19 דו-גווניים, וחלון שמש. תוספות בדגם ה-2.0L Premium ליטרים כוללות מערכות Lane Departure Warning System ו-Lane Keeping Assist המתריעות ומחזירות באופן אקטיבי את הרכב לנתיב; מערכת High beam control להחלפה אוטומטית בין מצבי תאורה; מערכת שמע BOSE עם 10 רמקולים; צג תצוגה עילית (HUD) צבעוני; מחשב דרך בתצוגה מורחבת וחבילת עור מורחבת הכוללת גימורי עור בידיות הדלתות, במשענת היד הקדמית, ובשידה המרכזית וגימורי עץ מתכתי (Metal Wood) ברחבי תא הנוסעים.




היצע המנועים נותר ללא שינוי בדגם החדש וכולל את מנועי ה-2.0 ליטר 165 כ"ס (21.4 קג"מ ב-4,000 סל"ד) ו-2.5 ליטר 195 כ"ס (26.1 קג"מ ב-4,000 סל"ד) המשודכים לתיבת הילוכים אוטומטית עם 6 הילוכים.
מחירי מאזדה CX-5 החדשה יחלו ב-167,000 שקל לדגם ה-Executive הבסיסי, כ-179,000 שקל לדגם ה-Luxury , כ-192,000 שקל לדגם ה-Luxury  ועד 215,000 שקל לדגם ה-Luxury המצויד בהנעה 4X4. במאזדה מאמינים שמחירי הדגמים הגבוהים ביחס למתחרים, לא יפגעו במכירות ולדברי יוגב וייס, מנהל תקשורת שיווקית: "בניגוד לתפיסה הקיימת בשוק, חלק לא מבוטל ממכירות סגמנט הקרוס-אוברים הקומפקטיים בישראל שייך דווקא לגרסאות המתומחרות במחירים של מעל 160,000 ₪.".