החל שיווק מיצובישי אקליפס קרוס בישראל

מיצובישי מרחיבה את היצע דגמי הפנאי שלה לארבעה, עם השקת האקליפס קרוס החדש, המצויד במנוע 1.5 ליטר טורבו, אבזור בטיחותי נדיב וארבע רמות גימור. המחיר יחל ב-148,900 שקל

ששי כהן 19 בפבר, 2018
מיצובישי אקליפס קרוס

3 חודשים בלבד לאחר שהחל שיווק מיצובישי ASX בישראל, מרחיבה כלמוביל היבואנית את היצע דגמי הפנאי-שטח של החברה לארבעה, ומתחילה בשיווק האקליפס קרוס החדש, אשר יתחרה בדגמים משפחתיים פופולארים כמו קיה ספורטאז', יונדאי טוסון, ניסאן קשקאי ואחרים. הדגם החדש הינו הראשון מבית 6 רכבי פנאי-שטח חדשים של מיצובישי, אשר יושקו עד שנת 2020.



האקליפס קרוס הוצג רשמית בתערוכת ז'נבה 2017 לפני כשנה ונחשב לדגם המודרני ביותר של מיצובישי כיום, ולמרות השם הנוסטלגי "אקליפס" ששירת בעבר רכב ספורט של מיצובישי, האקליפס החדשה מיישרת קו עם רצון הלקוחות בעולם, וזוכה למרכב SUV בעל עיצוב פנאי-שטח, המשלב בין עיצוב האאוטלנדר בחזית, למרכב דמוי קופה ספורטיבי מהצד. המידות משפחתיות עם אורך של 4,405 מ"מ, רוחב 1,805 מ"מ, גובה של 1,685 מ"מ ובסיס הגלגלים של 267 ס"מ, האמור לספק תא נוסעים מרווח למדי לחמישה נוסעים. נפח תא המטען משתנה ביחס למיקום הספסל האחורי ונע בין 341 ל-448 ליטר (בהתאם למיקום מסילת המושבים האחוריים).

מיצובישי אקליפס קרוס

מיצובישי אקליפס קרוס

בתוך תא הנוסעים מציגה האקליפס קרוס סביבת נהג ונוסעים מודרנית, עם עיצוב נאה לעין ואיכות חומרים הגבוהה מהמקובל בדגמי החברה. הדגם ישווק בארבע רמות גימור לבחירה, כאשר כבר מרמת הגימור INTENSE הבסיסית תקבלו את מערכת המולטימדיה המקורית עם מסך מגע "צף" "8, וחיבור ל- " Connected" של החברה, מצלמת רוורס, מערכת ניווט waze, שלל אפליקציות, משטח מגע לשליטה ותמיכה ב- Android Auto ו- Apple CarPlay.  עוד תמצאו, בקרת אקלים חישוקי גלגלים קלים "18, הגה וידית הילוכים בציפוי עור, שמשות אחוריות מושחרות, חיישני אורות וגשם, בקרת שיוט ועוד. גרסת ה"INSTYLE כוללת בנוסף: גג שמש פנוראמי חשמלי, קיפול מראות חשמלי, כניסה והתנעה ללא מפתח. דגם ה-"Premium" כולל בנוסף ריפודי עור, תאורת חזית מסוג LED עם שטיפת פנסים, מושב נהג חשמלי, חימום מושבים ועוד. דגם ה- ELITE הבכיר יוצע גם עם הנעה כפולה ובורר תכניות נהיגה.

מיצובישי אקליפס קרוס

5 כוכבים במבחן הריסוק האירופאי
האבזור הבטיחותי נדיב וכולל כבר מרמת הגימור הבסיסית: התרעות על סכנת התנגשות בכלי רכב והולכי רגל עם בלימה אוטונומית (עד 80 קמ"ש), התרעת סטייה מנתיב, החלפת אורות אוטומטית, 7 כריות אוויר ועוד. גרסת ה-INSTYLE כוללת גם בקר שיוט אדפטיבית ו-2 רמות הגימור הגבוהות כוללות גם התרעת שטח מת במראות ותנועה חוצה מאחור. מעבר לכך, הרכב נבחן בריסוק וזכה לחמישה כוכבי בטיחות.
הדגם ישווק בארץ עם מנוע טורבו 1.5 ליטר, המפיק 163 כ"ס ומומנט של 25.3 קג"מ, המשודך לגיר אוטומטי רציף המדמה חלוקה של 8 הילוכים, ומציע תאוצה ל-100 קמ"ש ב-9.3 שניות, מהירות מרבית של ל200 קמ"ש וצריכת דלק של 14.9 ק"מ לליטר במשולב, או 14.2 ק"מ לליטר במשולב בדגם ה-4X4.
מחיר מיצובישי אקליפס קרוס יחל ב-148,900 שקל לדגם הבסיסי (INTENSE), כ- 159,900 שקל לדגם ה-INSTYLE, כ-169,900 שקל לדגם ה-PREMIUM ועד 179,900 שקל לדגם ה-ELITE הבכיר.