החל שיווק סקודה פאביה החדשה

לצד שינויים קוסמטים קלים, מצויידת הפאביה המחודשת במנועים חדשים וחסכוניים ותיבות הילוכים אוטומטיות DSG. חברת צ'מפיון מוטורס, יבואנית סקודה, החלה לשווק את הפאביה החדשה שעברה מתיחת פנים קלה לאחרונה. הדגם המחודש זוכה לעדכוני עיצוב קלילים אשר מתרכזים בעיקר בחזית הרכב ולמעשה , רק חדי עין יבחינו בשינויים . העיצוב המקורי המוצלח , נראה רענן גם…

ששי כהן 23 ביונ, 2010

לצד שינויים קוסמטים קלים, מצויידת הפאביה המחודשת במנועים חדשים וחסכוניים ותיבות הילוכים אוטומטיות DSG.

חברת צ'מפיון מוטורס, יבואנית סקודה, החלה לשווק את הפאביה החדשה שעברה מתיחת פנים קלה לאחרונה. הדגם המחודש זוכה לעדכוני עיצוב קלילים אשר מתרכזים בעיקר בחזית הרכב ולמעשה , רק חדי עין יבחינו בשינויים . העיצוב המקורי המוצלח , נראה רענן גם היום , כשנתיים וחצי לאחר התחלת שיווק הדור הנוכחי ונראה שבסקודה לא רצו לקלקל אותו והעדיפו להסתפק בנגיעות קוסמטיות. שינוי קליל ומרענן נוסף שייך לגג הרכב , אשר לאור הצלחת השיווק של גג לבן בדגם היוצא, יוצע מעתה לצד הצבע הלבן גם גג בצבע כסף .
השינוי החשוב שמתלווה לדגם החדש, נוגע לזניחת המנועים המוכרים ומעבר למנועי טורבו קטנים וחסכוניים מסדרת ה TSI של קונצרן פולקסווגן אשר משודכים לתיבות הילוכים ידניות או אוטומטיות DSG עם 7 הילוכים.
בתוך תא הנוסעים , מקבלת הפאביה המחודשת שדרוג קל באיכות החומרים ושינויי עיצוב קלים הכוללים מתגי בקרת אקלים חדשים, הגה בעיצוב חדש ושינוי מבורך הכולל מערכת שמע מקורית כסטנדרט בכל הדגמים.
הפאביה החדשה תשווק עם מנועי 1.2TSI ליטר – 86 כ"ס המשודך לתיבה ידנית , מנוע 1.2TSI – 105 כ"ס אשר יוצע עם תיבה ידנית או DSG עם 7 הילוכים וכן עם מנוע טורבו דיזל 1.6TDI – עם 90 כ"ס ותיבה ידנית.
מחירי סקודה פאביה החדשה נעים בין 86,900 ש"ח לדגם ידני 1.2 ליטר ברמת גימור בסיסית ועד 123,900 ש"ח לדגם הסטיישן ( ספייס ) דיזל ברמת הגימור הבכירה. דגם ה 1.2 TSI עם גיר DSG יעלה החל מ 101,900 ש"ח .

עוד מחדשות רכב