החל שיווק קרייזלר פסיפיקה בישראל

קרייזלר פסיפיקה מצטרף לשוק המיניוואנים היוקרתיים המצומצם עם דגמי 7 ו- 8 מושבים, המצוידים במנוע בנזין V6 המפיק 280 כ"ס ואבזור עשיר. המחיר יחל מ-289,900 ₪

ששי כהן 13 באוג, 2018

השקה ראשונה למותג קרייזלר בישראל תחת היבואן החדש סמל"ת: לאחר יותר משנה היעדרות מהשוק המקומי, מחדשת קרייזלר את פעילותה בארץ עם התחלת שיווק דגם הפסיפיקה – מיניוואן פול-סייז אמריקאי ומפנק, המחליף את דגמי הטאון אנד קאונטרי ששווקו כאן עד לאחרונה.




קרייזלר פסיפיקה (Pacifica) מגיע לארץ יותר משנתיים לאחר שנחשף בחו"ל, ומציע לצד עיצוב מודרני ונאה, מידות מיניוואניות אמריקאיות טיפוסיות, עם אורך של 5.17 מטר, רוחב של 2.02 מטר, גובה של 1.77 מטר ובסיס גלגלים של 308 ס"מ, המספקים מרווח מכובד ל-7 או 8 נוסעים (תלוי בדגם), לצד תא מטען ענק בנפח 914 וזאת בשימוש כל מושבי הנסיעה !

הדגם ישווק בארץ עם מנוע בנזין V6 בנפח 3.6 ליטר מסדרת ה-Pentastar, המפיק 280 כ"ס ב-6,400 סל"ד ומומנט מירבי של 35.5 קג"מ ב-4,000 סל"ד, המשודכים לתיבת הילוכים אוטומטית עם 9 הילוכים. עם יחידת הכח הנ"ל מציע הרכב צריכת דלק של 9.3 ק"מ לליטר בממוצע לפי נתוני היצרן. הדגם ישווק ב-2 רמות גימור לבחירה, כשאר רמת הגימור הבסיסית " Touring L" כוללת: 7 מושבים (אופציה ל-8), ריפודי עור, מולטימדיה עם מצלמת רוורס, כניסה והנעה ללא מפתח, 2 דלתות צד + דלת תא מטען עם פתיחה וסגירה חשמלית, התנעה מהשלט, מושב נהג חשמלי, חימום מושבים קדמיים, חישוקי "17 קלים ועוד. אבזור הבטיחות כולל: מערכת מובילאיי, חיישני חניה אחוריים עם בלימה, התרעת שטח מת במראות, התראת רכבים חוצים מאחור ועוד.

רמת הגימור הגבוהה יותר :" LIMITED" כוללת בנוסף: התראה על שמירת מרחק עם בלימה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית, גג פנוראמי משולש, חישוקי "18 קלים, בקרת סטיה מנתיב אקטיבית, מסך מולטימידה "8.4 גדול, ומערכת סאונד 13 רמקולים.
לדברי אורי להב, מנכ"ל קבוצת סמל"ת: " הפסיפיקה החדשה שמחליפה את דגם הגראנד וויאג'ר היוצא , הינה הדגם הראשון  של מותג קרייזלר שמתחיל שיווק ומכירה בארץ מאז העברת המותג לסמל"ת.  מדובר על  דגם חדש לחלוטין, שנשען על  מסורת ארוכת שנים של ידע וניסיון בייצור המיניוואן הטוב בקטגוריה. נמשיך לפעול להשקת דגמים נוספים בעתיד הקרוב, וביסוס המותג בשוק הפרימיום בישראל.
מחיר קרייזלר פסיפיקה יחל מ- 289,900 ₪ לדגם ה-TOURING והחל מ- 349,900 ₪ לדגם ה-LIMITED.