המחירון המנופח של המסחריות הקלות ומדוע דאצ'יה דוקר לא ממש תחרותית

חשבתם שהמסחרית דאצ'יה דוקר שברה את השוק עם המחיר הנמוך בקטגוריה? מסתבר שאת מרבית הטנדרונים המתחרים תוכלו לרכוש במחיר דומה ואף זול יותר בשוק היד ראשונה 0 ק"מ מליסינג.

ששי כהן 02 במאי, 2016
דאצ'יה דוקר 2016

מותג הלואו קוסט דאצ'יה הושק בינואר 2015 בקול תרועה רמה, תוך כדי שהוא מבטיח מחירים הנמוכים בעשרות אלפי שקלים מהדגמים המתחרים. לאחר שנה וארבעה חודשים ראשונים לשיווק, מסתבר שמדובר בחדירה מוצלחת לשוק המקומי, עם מחירים שברוב המקרים אכן זולים משמעותית מהדגמים המתחרים, אך לא תמיד. כשבוחנים את מחיר הטנדרון דאצ'יה דוקר שמבטיח להיות זול בעשרות אלפי שקלים מהטנדרונים המתחרים, מסתבר שבפועל ניתן לרכוש את מיטב המתחרים בשוק המסחריות הקלות במחיר שאף זול יותר ממחיר הדוקר, אם רוכשים את הדגמים בתנאי יד ראשונה 0 ק"מ מחברות ליסינג ולא במחירי המחירון המנופחים שלהם באולמות התצוגה הרשמיים של היבואנים.

רנו קנגו זולה מדאצ'יה דוקר?
כך למשל, מחיר דאצ'יה דוקר עומד כיום על 94 אלף שקל לדגם הבנזין 1.2 ליטר והחל מ- 107 אלף שקל לדגם ה-1.5 ליטר דיזל באולם התצוגה של דאצ'יה בפ"ת, וכפי שכבר הספקנו להכיר את אסטרטגיית המחירון הקשיח שלהם, לא תמצאו שם הנחות, הטבות או כל מיני טריקים שיגרמו להוזלת המחיר. אצל האחות החורגת באותו בית היבואן ( קרסו מוטורס ), תמצאו את רנו קנגו בגרסת ה- 1.5 ליטר דיזל ידנית במחיר החל מ- 138,000 שקל. לכאורה, הדאצ'יה תחסוך לכם סביב 30 אלף שקל ויותר לעומת המתחרה מבית רנו. רק שלשמחתנו מצאנו בחברות הליסינג את הקנגו דיזל ידנית בתנאי " יד ראשונה 0 ק"מ מליסינג " במחיר של 106,850 שקל, שחוסך לכם 30 אלף שקל לעומת מחיר היבואן וזול אף ממחיר הדאצ'יה שאמורה להיות זולה יותר.
גם פיאט דובלו וסיטרואן ברלינגו זולות מדאצ'יה דוקר?
מחיר הטנדרון הפופולארי סיטרואן ברלינגו מתחיל ב-137,900 ש"ח לדגם הדיזל 1.6 ליטר 75 כ"ס הבסיסי. גם כאן תוכלו למצוא את הדגם בשלל חברות ליסינג בהנחות ענקיות שנעות סביב ה-30 אלף שקל ממחיר המחירון ( בהתאם לדגמים ). כך מצאנו אותה באחת החברות במחיר של 104,850 שקל, הנמוך גם הוא מהדוקר דיזל של דאצ'יה. את פיאט דובלו 1.3 ליטר טורבו-דיזל שמחיר המחירון שלה עומד על 139,900 ש"ח, מצאנו בחברות ליסינג במחיר של 105 אלף שקל !פיאט קובו - טורבו-דיזל אוטומטית 2016 ב- 99,000 שקל פיאט קובו – טורבו-דיזל אוטומטית 2016 ב- 99,000 שקל
ומה עם דגמים אוטומטים?
לא מסתדרים עם תיבת הילוכים ידנית? בחלופה לא ממש יקרה לדגמים הידניים, תוכלו למצוא את רנו קנגו בנזין 1.6 ליטר אוטומטית במחיר התחלתי של 114 אלף שקל כחדשה מחברות הליסינג במקום 132 אלף שקל כחדשה מהיבואן. עוד תוכלו למצוא את פיאט קובו 1.3 ליטר טורבו-דיזל אוטומטית החסכונית במחיר של 99 אלף שקל בחברות הליסינג במקום 127,900 ש"ח אצל היבואן.
בשורה התחתונה, גם שוק הטנדרונים/ מסחריות קלות בארץ סובל ממחירון שמנופח משמעותית ממה שצריך להיות בפועל, ורכישה דרך חברות הליסינג בתנאי " יד ראשונה 0 ק"מ " משתלמת מאוד בקטגוריה הנ"ל ועשויה לחסוך לכם המון כסף ברכישה. מכיוון שמדובר גם ברכבי עבודה, רישום הבעלות ברישיון הרכב כ-01 במקום בעלות 00 אינו יהיה ככלהנראה משמעותי במכירה העתידית.
מעוניינים לקבל הצעות למסחריות יד ראשונה 0 ק"מ במחיר מדהים? הכניסו פרטים כאן

Error: Contact form not found.