המצברייה – ניידות המצברים החדשות של רשת אוטודיפו

רשת אוטודיפו מצטרפת לשלל החברות המפעילות שירות החלפת מצברים עד הבית ומשיקה את "המצברייה", ניידת שירות שתגיע עד לביתכם ללא תוספת תשלום.

ששי כהן 16 באוג, 2017

שוק המצברים בישראל מתחמם עם הצטרפותה של רשת אוטודיפו לשלל החברות המפעילות ניידות שירות החלפת מצברים המגיעות עד לביתכם. השירות החדש העונה לשם "המצברייה", יפעל בשלב הראשון בערים מרכזיות בארץ ויציע את שירות החלפת המצברים במחיר הזהה למחירי המצברים ברשת.




השרות החדש כולל הגעה למקום שבו נמצא הלקוח, בדיקה מקצועית של מצב המצבר וטעינת האלטרנטור על ידי מכשיר מקצועי ומתקדם ובמידת הצורך החלפת המצבר בחדש במחיר זהה למחירו בסניפי רשת אוטודיפו, ללא כל תוספת תשלום על השירות. ניידות "המצברייה" יפעלו בשלב ראשון באזור המרכז והצפון בערים חיפה והקריות, ת"א, חולון, בת ים, גבעתיים, רמת גן וירושלים. בהמשך תשקול הנהלת הרשת להציע את השרות באזורים נוספים.
לדברי אוטודיפו, בישראל נמכרים בממוצע כ-800 אלף מצברים מידי שנה, כאשר אורך החיים של המצבר נע בין שנתיים לשלוש שנים בממוצע. למרות הדיעה הרווחת לגבי קריסתם של המצברים בעיקר החורף, בחברה מציינים שדווקא בימי הקיץ הלוהטים עולה השכיחות לתקלות במצבר, בשל השימוש המוגבר במזגן, כאשר מדחס המזגן נחשב לצרכן החשמל הגדול ברכב, ובימי עומס עלול לגרום לקריסתם של מצברים ישנים או חלשים.




מסקר שערכה אוטודיפו נמצא כי 74% מהנהגים מחליפים מצבר רק כשזה התרוקן והמכונית נתקעת. עוד נמצא בסקר כי בדיקת המצבר נתפסת כהכי פחות חשובה מבין בדיקות הרכב האחרות (שמן מים, צמיגים ועוד).
לנו נותר לברך את אוטודיפו על הצטרפותה לענף המצברים עד הבית, ומקווים שהתחרות תעשה טוב לצרכן ואולי נראה גם ירידת מחירים בהמשך.