הרלי דיווידסון בישראל – החל מ- 59,990 ש"ח!

חברת אלבר מוטו מתחילה בשיווק אופנועי הרלי דיווידסון בישראל עם שלל דגמים ובמחיר התחלתי שובר שוק של 59,990 ש"ח בלבד !

ששי כהן 25 בפבר, 2015
הרלי דיווידסון בישראל

שנתיים לאחר שנכנסה חברת אלבר מוטו, מקבוצת אלבר, לשוק הדו-גלגלי בישראל עם התחלת שיווק מותג דיאלים, מרחיבה החברה את היצע מותגי האופנועים שהיא מייבאת ומתחילה בשיווק רשמי של אופנועי הרלי דייוידסון בישראל. בדומה למהלך שעשתה החברה לפני כשנתיים עם החדרת מותג דיאלים במחירים נמוכים ותנאי רכישה טובים מהמקובל, זוכים אופנועי הרלי דייוידסון לתמחור תחרותי ביותר עם תג מחיר התחלתי של 59,990 ש"ח בלבד. אלבר מוטו תמכור בישראל 16 אופנועים שונים בלמעלה מ- 30 תצורות שונות ולצורך כך, הקימה אולם תצוגה מרכזי בחולון שעוצב ע"י חברת הרלי דיווידסון לפי כל הסטנדרטים המתבקשים, ומשתרע על שטח של כ- 400 מ"ר וכולל מוסך יבואן מהמתקדמים בעולם. באלבר מדווחים על השקעה של קרוב ל-3 מיליון ש"ח בסניף הדגל בישראל.


הרלי דיווידסון בישראל

הרלי דיווידסון בישראל


למרות שהשוק הדו-גלגלי בישראל מקרטע בשנים האחרונות, מצהירים באלבר מוטו שבעוד ששוק הקטנועים סובל מירידה מתמשכת במכירות, דווקא שוק האופנועים הכבדים זינק ב-5 שנים האחרונות בקרוב ל-80% במכירות בישראל, ומכאן שבהחלט קיים שוק למותג הפרימיום האמריקני. יחד עם זאת, חברת אלבר מוטו שנכנסה לשוק הדו-גלגלי בישראל לפני כשנתיים עם מותג דיאלים, הצליחה לחדור בצורה ראויה להערכה לשוק ואף הגיעה לנתח שוק של 14% בזמן קצר ביותר.
הרלי דיווידסון בישראל

הרלי דיווידסון בישראל


אלבר מוטו תמכור בישראל 16 אופנועים שונים של הרלי דיווידסון בלמעלה מ- 30 תצורות שונות מהמשפחות הבאות:
STREET- החל מ- 59,990 ₪ הרלי דיווידסון טהור, מקורר מים, גמיש ובעל אישיות שנבנה לכבוש את העולם האורבני ומעבר.
SPORTSTER- החל מ- 69,900 ₪ אייקון אמריקאי המהווה מודל לחיקוי, אגרסיבי ולא מתנצל מעניק חוויות נסיעה אוטנטית וייחודית.
DYNA- החל מ- 116,900 ₪ עיצוב ללא פשרות, צעיר ומודרני, בטכנולוגיה מתקדמת בעל מנוע עוצמתי.
הרלי דיווידסון בישראל

הרלי דיווידסון בישראל


SOFT TAIL- החל מ- 157,000 ₪ בעל עיצוב זורם ומוארך בעל כוח מנוע מתפרץ צמיג המשלב את מורשת המותג עם קידמה טכנולוגית, חלומו של רוכב.
V ROD- החל מ- 145,153 ₪ כשקרוזר שרירי עצום פוגש טכנולוגיה חדשנית והופך את הנסיעה להכי חדה שיש.
TOURING- החל מ -188,461 ₪ שכעיצוב וצורך נפגשים. מחוויית הרכיבה ועד לפרטים הקטנים. מהרכיבה בשדרה למרחבים הפתוחים והכל בסטייל.
CVO – החל מ-246,700 ₪ הדרך הקצרה ביותר בין אופנוע כביש לקאסטום ראדיקלי שממוקם בראש הפירמידה מבחינת חוזק וחוויית רכיבה ייחודית.
הרלי דיווידסון בישראל

הרלי דיווידסון בישראל


לדברי משה רוקח, מנהל אלבר מוטו, רוכשי מותג הרלי דיווידסון בישראל ייהנו משירות ברמה הכי גבוהה וליווי צמוד החל מרגע הרכישה, דרך השירות והאחריות וכמובן במועדון חדש שיוקם למותג וילווה את הלקוחות בשלל דרכים ופעילויות כיאה למותג המהווה דרך חיים. בחברה מבטיחים בנוסף שירות לכל דגמי הרלי ששווקו עד כה בישראל, כאשר כיום רשומים בישראל כ- 800 אופנועי הארלי דיווידסון. בעבר היו נסיונות לייבא את המותג באופן סדיר, שלא שרדו הרבה שנים. מאז שנת 2011 יובאו לארץ כ- 81 אופנועים רק בדרך היבוא האישי.
אלבר מוטו שואפת למכור בישראל כ- 70 אופנועים בשנה הראשונה ולהתברג בתוך 3 שנים כמותג מספר אחד בשוק הפרימיום.


עוד מדו גלגלי