השכרת רכב יוקרה בארץ: כמה יעלה התענוג לשכור יגואר ספורטיבית בישראל?

חולמים על נהיגה ברכב יוקרתי ואין לכם בתקציב לפחות 300 אלף שקל? חברת הרץ משיקה צי פרימיום חדש הכולל השכרת רכבי יוקרה במחיר החל מ-200$ ליום.

ששי כהן 28 ביול, 2016
יגואר XE 2016

חברת קשר רנט א-קאר, מבית קבוצת 'מאיר', הזכיינית הישראלית של חברת Hertz העולמית, מדווחת על השקת צי מכוניות פרימיום חדש המאפשר לכם השכרת רכב יוקרה בארץ במחיר התחלתי סביר לחלוטין. השירות אינו מוגבל רק לאנשי עסקים הזקוקים לרכב יוקרתי ייצוגי למספר ימים, אלא גם עבור אירועים מיוחדים ולקוחות המעוניינים לשדרג לעצמם את חוויית החופשה בארץ ברכב מפואר ויוקרתי.

צי הרכב היוקרתי הכולל 6 דגמי יוקרה, מורכב כצפוי מחמישה דגמים של וולוו ויגואר המיובאים ע"י קבוצת מאיר, כאשר הרכב היחיד שמיובא ע"י חברה מתחרה הינו של מרצדס. בחברה מבטיחים לשוכרים חוויית שירות אקסקלוסיבית ומגוון הטבות V.I.P דוגמת: הסעה אישית לטרמינל בהחזרת הרכב בשדה בתעופה וטיפול אישי על ידי מנהל הסניף.
היצע דגמי היוקרה שמציעה החברה כולל את יגואר XE המצוידת במנוע 2.0 ליטר טורבו 200 כ"ס, יגואר XF המצוידת במנוע טורבו 2.5 ליטר 240 כ"ס, מרצדס E250 המצוידת במנוע 211 כ"ס וכן את דגמי השטח של וולוו עם ה- XC60 המפיקה 245 כ"ס וה-XC90 החדשה בדגמי 225 ו- 325 כ"ס.
וולוו XC90 החדשה- מפתיע לטובה גם בשטח וולוו XC90 החדשה – עכשיו גם בשכירות
צי הפרמיום החדש יוצע להשכרה לפי ימים, החל מיום אחד לטובת אירוע מיוחד ועד 21 ימים, כאשר עלות ההשכרה נעה בין 200$ ( יגואר XE ) ל- 500$ ( וולוו XC90 T6 ) ליום השכרה, על פי סוג הרכב כמובן. לדברי אילן ברונשטיין, סמנכ"ל חטיבת המכירות והתפעול של Hertz בישראל, "גילינו צורך בקרב לקוחות החברה בישראל בצי פרימיום, יוקרתי ומפואר, אשר ייתן מענה נקודתי לאנשי עסקים, אירועים מיוחדים וכמו גם ללקוחות המעוניינים בשדרוג חווית הנסיעה הזוגית או המשפחתית בארץ. צי הפרימיום החדש הוא חוויתי ועסקי כאחד ומאפשר לכל אחד ליהנות מרכב מפואר ולו ליום אחד".