הרץ משיקה אפליקציית שירות מצמצמת בירוקרטיה

בשורה ללקוחות הליסינג של HERTZ: החברה השיקה אפליקציית שירות חדשה, בעזרתה תוכלו לקבוע טיפול לרכב, לדווח על תאונה ועוד, ללא צורך במילוי טפסים, יצירת קשר עם קצין הרכב של החברה ועוד.

ששי כהן 24 באפר, 2018

חברת הליסינג וההשכרה הרץ (HERTZ) פיתחה אפליקציית שירות מתקדמת שחוסכת לכל  לקוחות רכבי הליסינג וגם למנהלי ציי הרכב בחברות קטנות, בינוניות וגדולות המון זמן, עצבים והתעסקות עם טופסולוגיה מיותרת, ע"י דיווח ישיר של הנוהגים ברכב על תקלות, תאונות ואף זימון תור לטיפול תקופתי, ללא צורך בהטרדת מנהל צי הרכב של החברה, וללא התעסקות עם טופסולוגיה מיותרת.



 האפליקציה מאפשרת לדווח למשל על תאונה או נזק בקלות ובלי נייר על ידי צילום והעלאת תמונות ומילוי הפרטים באופן אינטואיטיבי ופשוט. בנוסף, מאפשרת האפליקציה גם תיאום מועד ושעה מדויקת לטיפול התקופתי או לטסט במוסך בהתאם למספר הקילומטרים של כל רכב וחוסכת זמן בחיפוש ויצירת קשר עם הסניפים והפנצ'ריות שנמצאים בסמוך למיקום הרכב בכל רגע נתון. כמו כן האפליקציה מציגה את כל המידע הרלוונטי ואפשרות ניווט מהיר לכל מרכזי השירות והתיקונים.