הרץ משיקה מרכז שירות חדש בראשל"צ

חברת הליסינג והשכרת הרכב קשר רנט א קאר זכיינית Hertz בישראל, חנכה הבוקר את מרכז השירות וההזמנות החדש שלה בראשון לציון בהשקעה של 3 מיליון ש"ח.

ששי כהן 28 במרץ, 2016
מרכז השירות הרץ בראשל"צ

לאחר שנים רבות בהם פעל מרכז השירות הארצי של חברת הליסינג והשכרת הרכב קשר רנט א קאר זכיינית Hertz בישראל ברחוב קרליבך בת"א, חנכה הבוקר החברה בראשל"צ את מרכז השירות החדש והמתקדם של החברה, הכולל את מוקד ההזמנות (בארץ ובחו"ל) ומוקד השירות שפועל 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. באירוע נכחו בכירי החברה ביניהם: דני שמעוני, מנכ"ל Hertz, ישראל קז, יענקלה שחר, אור שחר ואבנר קז, מבעליה של חברת "מאיר חברה למכוניות ומשאיות בע"מ".

במרכז השירות החדש שאמור לאכלס מעל ל-100 עובדים בתפוקה מלאה ( שוק ההשכרה תלוי בעונתיות ), יפעל בין השאר גם מוקד השירות החדש של רשת אוטו-סנטר הנמצאת בבעלות הרץ. בחברה מדווחים על השקעה של כ- 3 מיליוני ש"ח בהקמת המרכז, תחת סטנדרטים חדשניים ומוקפדים בכל הקשור להנדסת אנוש וסביבת עבודה תומכת.משפחות שחר וקז בהשקה הבוקר - צילום ליאת מנדל משפחות שחר וקז בהשקה הבוקר – צילום ליאת מנדל
לדברי דני שמעוני, מנכ"ל Hertz קשר רנט א קאר בישראל: " זהו מרכז מהחדשניים והמתקדמים לא רק בהיבט האדריכלי והעיצובי אלא גם בהיבט הטכנולוגי, דבר המאפשר לנציגי החברה לתת ללקוחותיה את המענה והשירות הטובים ביותר".
חברת הרץ הינה מחברות השכרת הרכב הוותיקות בארץ ופועלת בישראל מאז שנת 1965. לצד מרכז השירות החדש פועלים ברחבי הארץ כ-6 סניפי שירות, 17 סניפי השכרה ו-5 מוסכים בבעלות Hertz.

עוד מחדשות רכב