השכרת פרארי ולמבורגיני באיטליה

אם אתם מתכננים במקרה טיול לאיטליה, ניתן לבקר במוזיאון פרארי ולשכור פרארי חדשה תמורת החל מ 60 אירו ל… 10 דקות.

ששי כהן 15 ביול, 2010

מי לא דמיין לפחות פעם אחת בחייו את עצמו נוהג על מכונית ספורט אקזוטית ?  החלום כמובן , ניתן להגשמה בדמות שכירות רכב חלומות כזה בחו"ל  , אך אין ספק שמדובר בתענוג יקר מאוד אשר עולה כמה מאות דולרים / אירו ליום ועל זה להוסיף תשלום גם למסלולי מירוץ ממריצי אדרנלין  ועוד לא התחלנו לדבר על הוצאות הטיסה / לינה / וכו'.

השכרת פרארי ולמבורגיני באיטליה

השכרת פרארי ולמבורגיני באיטליה

אבל , לא תמיד הכל חייב להיות יקר כל כך . אם אינכם ממש חובבי מסלולי מירוצים ולא ממש נוטף כסף מכיסכם , ניתן לשלב נסיעת חלומות תמורת תשלום לא ממש גבוה אם תשלבו את החלום עם החופשה המתוכננת שלכם בחו"ל . בכתבה הזאת נתאר לכם הצעה אפשרית כזאת באיטליה.

אז למי שמתכנן במקרה טיול בצפון איטליה, ניתן לשלב גם ביקור בעיירה מראנלו ( MARANELLO ) , אשר נמצאת כמה ק"מ דרומית לעיר מודנה ואשר מפורסמת בזכות אותו מפעל אקזוטי המייצר את מכוניות פרארי ומהווה מוקד עלייה לרגל של תיירים מכל העולם ( ולא רק חובבי רכב ) אשר משלבים ביקור במוזיאון פרארי אשר נמצא בסמוך למפעל.
הפעם לא נתמקד במוזיאון פרארי העשיר מכל טוב , אלא בתעשייה השלמה שהתפתחה מסביב למוזיאון ונקראת " FERRARI TEST DRIVE " . כבר בכניסה לעיירה הקטנה, יש אווירה אחרת באוויר. העיירה כולה מבוססת על המפעל , כמעט כל אדם שמסתובב שם שאינו תייר , עובד במפעל , המסעדות ,בתי הקפה ואפילו האוטובוס המקומי , מקושטים בסמל פרארי וחנויות המזכרות ואביזרי פרארי שולטות במקום . בשעת הצהריים בה הגענו למקום , יצאו מאות מעובדי המפעל להפסקה וצבעו את הרחובות הסמוכים באדום עם סרבליהם האדומים .
השכרת פרארי ולמבורגיני באיטליה

השכרת פרארי ולמבורגיני באיטליה

אבל הדבר שהכי מעניין שם הוא סוכנויות השכרת רכבי פרארי אשר מציעות " נסיעת מבחן " על אחד מדגמי פרארי החדשים תמורת תשלום בהתאם למכונית ולזמן הנסיעה.

בין הדגמים שניתן לשכור שם , ניתן למצוא את הפרארי F430, קליפורניה, F430 SCUDERIA ו – F438 איטליה . המחירים אינם זולים כלל ומתחילים ב 60 אירו לדגם ה F430 לסיבוב של 10 דקות בעיירה ועד 500 אירו לסיבוב של שעה בפרארי F438 " איטליה " באיזור ההרים . המחירים כוללים ביטוח , ניתן להוסיף לנסיעה גם את החברים / משפחה בהתאם למספר המקומות שנותר פנוי ולא צריך להשאיר פיקדון כי מתלווה אליך מדריך שלהם לנסיעה כדי לדאוג שלא תשתולל או תחליט לברוח …

השכרת פרארי ולמבורגיני באיטליה

השכרת פרארי ולמבורגיני באיטליה

מדובר תעשייה שלמה שמגלגלת הרבה כסף. גם אם זה נראה לכם הרבה כסף, לתיירים האירופאים ומהמזרח שמגיעים לשם , אין בעייה להוציא את הסכומים הנ"ל ובמהלך השעה שביקרתי שם , המכוניות לא הפסיקו לצאת לסיבובים . את החוויה מתעדים לכם בוידאו תמורת תשלום נוסף של 20 אירו .  סוכנות שנמצאת בסמוך , הרחיבה את המבחר ומציעה גם סיבוב על למבורגיני מורצ'ילגו מדהימה תמורת סכום של החל מ – 100 אירו ל 10 דקות . את האווירה משלימה שם גם סוכנת מכירות יפהפיה אשר דוברת אנגלית רהוטה ( משהו נדיר למדי שם ) אשר מדבר לליבך ומשכנעת אותך שכדאי לך לקחת אותה לסיבוב ( את המכונית כמובן … ) .
השכרת פרארי ולמבורגיני באיטליה

השכרת פרארי ולמבורגיני באיטליה

ומה עם איזה מבצע ? שאלתי אותה. הרי אנחנו אוהבים מבצעים …  " אין בעייה אדוני , יש לנו מבצע מיוחד להיום שכולל סיבוב של 10 דקות על הלמבורגיני ואחריו סיבוב של 10 דקות על הפרארי F430 , תמורת 150 אירו בלבד ובנוסף , תקבל גם את צילום הוידאו בחינם או כרטיס כניסה למוזיאון פרארי " .

בקיצור , האווירה מושלמת, המקום חוויתי וגם בת הזוג תמצא עניין רב במקום . צריך לזכור שגם אם תקחו את הסיבוב להרים באורך של שעה שעולה 300 אירו , עדיין מדובר בסכום זעיר לעומת נסיעה אמיתית למסלול מירוצים ושכירות של רכב אקזוטי . מומלץ גם לנשים אשר מחפשות להפתיע את הבעל בשילוב חלום מוטורי בנסיעה לחו"ל.

  • לפרטים נוספים ניתן להיכנס לאתר שלהם כאן. נא לא למלא פניה אצלנו כי אין לנו שום קשר איתם !