השכרת רכב בחו"ל – איך תבחרו את הרכב המתאים וממה כדאי להיזהר?

טיול עם רכב שכור חוסך בהוצאות ומבטיח נוחות אופטימאלית. החיסרון הוא שלא תמיד אנחנו יכולים לדעת דרך מי לבצע את ההזמנה, אבל אפשר לחסוך הרבה עגמת נפש בעזרת התייחסות לנושאים כמו מקום האיסוף, ביטוח וכמובן היכרות עם חוקי התנועה. ( מדור שיווקי )

ששי כהן 30 בדצמ, 2015
השכרת רכב בארה"ב אלמו ( Alamo )

השכרת רכב בחו"ל היא אחד מפתרונות התחבורה המומלצים עבור סוגים שונים של חופשות. רכב שכור מתאים לטיול משפחתי עם הילדים, אפשר לנצל אותו בחופשה רומנטית קצרה והוא מושלם גם לטיול עם קבוצת חברים. בדרך כלל משתלם יותר לשכור רכב בחו"ל מאשר לשלם על תחבורה ציבורית ולכן הוא חוסך בהוצאות. יתרה על כך, בעזרת הרכב ניתן לנסוע לאן ומתי שרוצים מבלי להיות תלויים באמצעי תחבורה מסורתיים.



הזמנה, בחירת דגם ואיתור מקום האיסוף

יש צורך בהזמנה מוצלחת והיערכות מוקדמת כדי ליהנות מהיתרונות של השכרת רכב בחו"ל. ראשית, רצוי להזמין את הרכב בארץ כדי למנוע בזבוז זמן ואנרגיה. יש לוודא נחיתה ביעד עם שובר הזמנה באנגלית וטלפון למקרי חירום של החברה או הסוכן שאיתם דיברתם. הזמנה באינטרנט תחסוך מאות שקלים על השכרת רכב בחו"ל, אך עליכם בכל מקרה להגיע עם כמה שיותר פרטים ואישורים אל הסוכנות עצמה.
שנית, אפשר לדעת איזה רכב להזמין לפי הצרכים הספציפיים שלכם. בדקו כמה אנשים עומדים לנסוע ברכב, השוו בין הקטגוריות ובדקו כיצד כל דגם משפיע על התקציב ועל המחיר. קחו בחשבון מקום לתיקים ומזוודות, מקום נוסף לעגלת ילדים ובמידת הצורך מקום לבוסטר או מושב ייעודי אחר. בנוס,, זכרו שרכב בגודל בינוני ומעלה יסייע לכם לעבור נסיעות ארוכות בלי תחושת צפיפות והוא גם יהיה נוח ובטיחותי יותר לנהיגה.
בדקו את מקום האיסוף של הרכב השכור והכירו את הכתובת. הכי נוח לאסוף את הרכב בשדה התעופה, אך זו תהיה גם אופציה יקרה יחסית. במידה ואתם מתכננים טיול של כמה ימים בעיר גדולה, קחו את הרכב בסיום הביקור באחת מתחנות ההשכרה בעיר. בחרו נקודה שקל להגיע אליה בתחבורה ציבורית ובדקו כיצד מנווטים ממנה לכביש מרכזי.

סעו בזהירות: ביטוח וחוקי תנועה

ודאו שיש לכם ביטוח אישי וביטוח צד ג' על הרכב השכור, והסכימו לשלם על כך תוספת של כמה שקלים ביום. זכרו שנהגים צעירים מתחת לגיל 24 יצטרכו לשלם תוספת מחיר ושימו לב שכל חברות ההשכרה ידרשו את זה.
נצלו את איסוף הרכב כדי לשאול על חוקי התנועה המקומיים והתעדכנו בשינויים בין מדינות ואיזורים. ודאו שמסמכי הרכב נמצאים בתוכו לפני היציאה מחברת ההשכרה, אל תשכחו להגיע עם רישיון בינלאומי בתוקף והימנעו מכניסה עם רכב לאיזורים מוגבלי נסיעה בתוך ערים צפופות. חוץ מזה, סעו בזהירות ואל תשכחו לעצור כדי ליהנות מהדרך.
כדי לדעת עוד על השכרת רכב בחו"ל ועל כל מה שיש לעשות במגוון היעדים אליהם תוכלו לטוס כנסו לאתר אל על בכתובת www.elal.com

*הכתבה הינה תוכן שיווקי ממומן


עוד מצרכנות