השקה ראשונה ל-2017: ניסאן GT-R החדשה בארץ

יבואנית ניסאן פותחת את 2017 עם השקת ה-GT-R החדשה, מכונית העל של החברה, בגרסת Black Edition המפיקה 570 כ"ס ומאיצה ל-100 קמ"ש ב-2.7 שניות ! כמה תשלמו עבור התענוג?

ששי כהן 01 בינו, 2017

שנה אזרחית חדשה ומכונית על חדשה בישראל: חברת קרסו מוטורס מודיעה הבוקר על השקת ניסאן GT-R החדשה בישראל, המציעה עיצוב מעודכן, ביצועים משופרים והבטחה לנוחות טובה יותר מבעבר. הדגם ישווק במחיר של 880 אלף שקל, ולרגל ההשקה תערוך היבואנית אירוע השקה ללקוחות, שיכלול נהיגה חוויתית על הדגם.




ה- GT-R החדשה המושקת בישראל מגיעה בגרסת ה- Black Edition – הגרסה החדשה והמעודכנת של ה- GTR, הכוללת חבילת תוספות חיצוניות ופנימיות. עיקר השינויים במראה החיצוני כולל הדגשת החלק הקדמי, מכסה מנוע, פגושים קדמיים, אורות יום וגריל מחודש בגימור כרום מט "V MOTION". הגריל הקדמי עוצב מחדש, וכן מכסה המנוע ביחד עם הספוילר תחתון המחוזק בסיבי פחמן.
בתוך תא הנוסעים מציע הדגם החדש עיצוב מעודכן, מערכת מולטימדיה חדשה התורמת לצמצום מספר המתגים בסביבת הנהג מ-27 בדגם היוצא, ל-11 בלבד בדגם החדש. בנוסף, לוח המכוונים שודרג ותא הנוסעים הכולל תפירות ועיטורים חדשים בצבע הריפוד ומושבי Recaro חדשים, מעניקים לרכב מראה מפואר ויוקרתי.ניסאן GT-R החדשה ניסאן GT-R החדשה
בצד הטכני, מצוידת המכונית בשלדה חדשה, ובחברה מבטיחים נוחות משופרת יותר בחיי היום יום, עם שיפור נוחות הנסיעה, כיול חדש לתיבת ההילוכים להעברות חלקות יותר ומערכת לסינון רעשים להשלמת חווית הנסיעה ביום יום. את הפנינה האמיתית ברכב תמצאו כמובן בסעיף הביצועים, שם תמצאו מנוע בנזין V6 טורבו בנפח 3.8 ליטר, המפיק 570 כ"ס (תוספת של 20 כ"ס) ב-6,800 סל"ד, ומומנט מרבי של 64.5 קג"מ המתקבל מ-3,600 סל"ד. למנוע משודכת תיבת הילוכים אוטומטית-רובוטית עם מצמד כפול, והביצועים מליגת מכוניות העל הספורטיביות עם תאוצה ל-100 קמ"ש ב-2.7 שניות בלבד ומהירות מרבית של 315 קמ"ש. תצרוכת הדלק שבוודאי לא תעניין במיוחד את הלקוחות, עומדת על 8.4 ק"מ לליטר בממוצע לפי נתוני היצרן, ופליטת ה- CO2 על 275 גרם לק"מ, המעניקים לרכב כמובן דרגת זיהום אוויר 15.

אבזור הרכב כולל כסטנדרט: מערכת מולטימדיה עם מסך מגע "8 ו- 11 רמקולים של BOSE, מצלמת רוורס, מושבי ריקארו ספורטיביים עם ריפודי עור שחורים בתפירה אדומה, מושבים קדמיים מחוממים ומתכווננים חשמלית, כניסה והתנעה ללא מפתח, בקרת אקלים מפוצלת, בקרת שיוט, חיישני גשם ואורות, חישוקי אלומיניום "20, מערכת פליטה ספורטיבית עם בקרת סאונד, פנסי חזית ואחור מסוג LED, חיישני חנייה קדמיים ואחוריים ו- 6 כריות אוויר. מערכות בטיחות מתקדמות כמו התראה על סכנת התנגשות, סטיה מנתיב ועוד, לא תמצאו כאן.
לרגל השקת ניסאן GT-R החדשה בארץ, יערך אירוע יוצא דופן בתאריכים  1-2 לפברואר, במסגרתו  לראשונה בישראל  הקהל הרחב יוכל להתנסות בנהיגה על ה GTR  החדשה, כולל הדרכות מקצועיות ואירוח VIP.  להרשמה להתנסות על נהיגה ב GTR  לחצו כאן
מחיר הדגם כאמור נקבע על  879,990 ₪.