Goodyear תשיק בקרוב בארץ את אחד הצמיגים המתקדמים בעולם

צמיג Goodyear החדש הינו הדגם היחיד בעולם שזכה בדירוג AA של תקן Eurolabel האירופאי, המבטיח בטיחות גבוהה וחיסכון בדלק. המחיר יחל בארץ ב-536 ש"ח לצמיג.

ששי כהן 27 בינו, 2015
צמיגי GOODYEAR AA

למרות ששוק הצמיגים בישראל נכנע לשלל יבואני צמיגים מהמזרח, שהשתלטו על מרבית השוק הודות למחירם הזול, מסתבר שיש עדיין מספיק לקוחות שאינם מתפשרים בנושאי איכות הצמיגים ובטיחות הרכב ועדיין רוכשים צמיגים של חברות מובילות בשוק. כעת, מדווחת חברת ד.מ.ב, יבואנית צמיגי גודייר ( Goodyear  ), על היערכותה לקראת שיווק הצמיג החדש מסוג Efficient Grip Edition AA, הנהשב לאחד מדגמי הצמיגים המתקדמים בעולם.


סדרת הצמיגים החדשה הכוללת שמונה סוגים שונים, הינה הראשונה שמצליחה ומשיגה ציון מושלם של AA בקטגוריות אחיזת גלגלים בכביש רטוב (כולל בלימה) והתנגדות גלגול נמוכה שמובילה לצריכת דלק ופליטת מזהמים קטנה יותר. המעבר מציון של AB לציון AA בתחום צריכת דלק מצביע על כך שהגלגל מספק תוצאות יותר טובות במדידה של ההתנגדות גלגול בזכות אופטימיזציה של מבנה הצמיג, זאת מבלי לאבד מאומה בנושא הבטיחות.
לדברי החברה, ההבדל בין צמיג Goodyear בדירוג A לצמיג בדירוג G יכול להגיע להפחתה של עד 7.5% בצריכת הדלק. במונחים ממשיים, בחירת סט צמיגים בדירוג A במקום דירוג G יכולה לחסוך יותר מ- 6 ליטר דלק לכל 1000 ק"מ. למעשה, העלות הנחסכת לרביעיית צמיגים הינה למעלה מ- 1500 ₪ לאורך תקופת חייהם (במחיר ממוצע של 7.5 ₪ לליטר דלק).
חברת Goodyear הצהירה כי יצרניות רכב כדוגמת Audi, B.M.W, Mini, Mercedes, פיאט ופ'זו ישתמשו בצמיגים החדשים מסדרת ה- Efficient Grip Edition AA בחלק מדגמיהם כבר השנה. הצמיג החדש אמור להגיע לישראל במהלך הרבעון השני של השנה על ידי היבואנית הרשמית של Goodyear בישראל חברת ב.מ.ב ויימכר בכל סניפיה המורשים.
להלן מספר מחירים לדוגמא למגוון דגמים: ** המחירים לפי פורטל הצמיגים iTire
• מחירו של צמיג מסוג 205/55R16 94W יעמוד על 536 ₪ כולל התקנה ומע"מ. הצמיג מתאים לרכבי סדאן כגון טויוטה קורולה ויתאים גם לסקודה סופרב, ב.מ. וו סדרה 1, סיטרואן C4, פורד פוקוס.
• מחירו של צמיג מסוג 215/55R16 97W יעמוד על 802 ₪ כולל התקנה ומע"מ. הצמיג מתאים לרכבי מנהלים כדוגמת פולקסוואגן פאסאט.
• מחירו של צמיג מסוג 225/50R17 98W יעמוד על 835 ₪ כולל התקנה ומע"מ. הצמיג מתאים לרכבים כדוגמת לקסוס GS, פורד SMAX, פיג'ו 3008.

עוד מחדשות רכב