מונית מרצדס 2017 בפחות מ-100 אלף שקל !

חברת כלמוביל השיקה בישראל מונית מרצדס B קלאס במחיר תחרותי של 98,900 שקל, הכוללת גם מערכת מולטימדיה Connected Car אינטראקטיבית שהותאמה במיוחד לצרכי נהג המונית.

ששי כהן 31 בינו, 2017

חברת כלמוביל, יבואנית מרצדס, מחזקת את פעילותה בשוק המוניות ומשיקה את מרצדס B קלאס בגרסה ידנית, הכוללת אבזור עשיר, מערכת מולטימדיה שהותאמה במיוחד לצרכי נהג המונית ותג מחיר תחרותי של 98,900 שקל.




מרצדס B קלאס הידנית החדשה (B200) שמצטרפת לשוק המוניות בארץ, מצוידת במנוע טורבו-דיזל בנפח 2.1 ליטר, המפיק 136 כ"ס ומשודך לתיבת הילוכים ידנית עם 6 הילוכים. עם יחידת הכח הנ"ל מציעה ה-B200 תאוצה ל-100 קמ"ש ב-9.4 שניות, מהירות מרבית של 210 קמ"ש ותצרוכת דלק של 23.2 ק"מ ליטר בממוצע, לפי נתוני היצרן. אבזור הדגם עשיר כסטנדרט וכולל ריפודי עור, חישוקי סגסוגת קלה, הגה רב תפקודי, בקרת שיוט, בקרת אקלים אוטומטית, גימור Matrix Look יוקרתי ועוד.מונית מרצדס B180 מונית מרצדס B180
עם ה- B200 Cdi החדשה משיקה כלמוביל גם מערכת מולטימדיה חדשה עבור שוק המוניות, הכוללת את מערכת ה-Connected Car המוכרת של כלמוביל (המותקנת בשלל דגמי יונדאי ומיצובישי), אשר עברה פיתוח מיוחד עבור נהגי המוניות והיא כוללת מסך מגע 5.8 אינץ' גדול וחוויתי, המאפשר סביבת WI-FII לנוסעים, אפשרות הפעלה ושליטה מגלגל ההגה, ואפשרות לתפעול קולי של המערכת מבלי להוריד ידיים מההגה.  למעשה, מערכת ההפעלה מסוג אנדרואיד "רצה" על גבי מערכת שברכב ומספקת בין היתר ממשק מגע נוח ואפשרות להפעלת WAZE גם בחיווי קולי, עדכוני מזג אוויר, העברת מיילים קוליים, חיוג קולי ועוד.




לדברי אמיל קרעין, מנכ"ל קבוצת רכבי הובלה והיסעים בכלמוביל: " ה – B CLASS החדשה מציעה פתרון לנהגי המוניות הן בזירת המחיר והן בשימושיות זאת הודות למחיר הנגיש ביותר שהוצע אי פעם על מונית מתוצרת מרצדס והודות למערכת ה Connected Car המתקדמת, שמציעה ערך מוסף וייחודי בכל הקשור לתפעול וחווי קולי, WAZE  מובנה ללא תשלום נוסף, תוכנות ניהול ושליטה נוחות ובטיחות.
בעתיד תשולב המערכת החדשה גם בשאר דגמי המוניות של מרצדס.
מחיר מונית מרצדס B200 Cdi ידנית נקבע כאמור על 98,900 שקל, כשלצידה תמשיך להיות משווקת הגרסה האוטומטית במחיר של 113,900 שקל.