חדש בארץ: סיטרואן קקטוס אוטומטית במחיר שובר שוק !

סיטרואן קקטוס, הקרוסאובר שלטענת לוח יד 2 נמכר הכי מהר כמשומש, זוכה לגרסה אוטומטית שעשויה להקפיץ משמעותית את מכירותיו בארץ

ששי כהן 11 ביונ, 2017
סיטרואן קקטוס אוטומטית

שנתיים בדיוק לאחר שנחת בארץ סיטרואן קקטוס, הקרוסאובר הקומפקטי והסטייליסטי בעל העיצוב הייחודי, שמכר כאן מאות מכוניות מדי שנה, כאשר כולן מצוידות בגיר ידני בלבד, מרחיבה לובינסקי היבואנית את משפחת הקקטוס והשיקה הבוקר את הגרסה האוטומטית באירוע נהיגה חוויתי, העשויה להקפיץ משמעותית את מכירות הדגם בישראל. מאז תחילת שיווק הדגם בעולם בחודש יוני 2014, נמכרו בעולם כ-240,000 קקטוסים. לאחרונה זכה גם הקקטוס בפידבק חיובי מאתר "יד 2", שהצהיר שהקקטוס המשומש נמכר הכי מהר בלוח יד 2 בסגמנט הקרוסאוברים.



סיטרואן קקטוס האוטומטית מצוידת במנוע הטורבו 1.2 ליטר, 3 צילינדרים, המוכר מסדרת ה- PureTech החסכונית של היצרן, בעל הספק של 110 כ"ס ו029.9 קג"מ ב-1,500 סל"ד, אשר משודך לתיבת הילוכים אוטומטית (פלנטרית) עם 6 הילוכים (EAT6) מתוצרת חברת אייסין היפנית, המבטיחה נסיעה חלקה ונעימה יותר. עם יחידת הכח הנ"ל מציע הקקטוס ביצועים נאים עם תאוצה ל-100 קמ"ש ב- 9.7 שניות לצד תצרוכת דלק של 21.7 ק"מ לליטר בממוצע, לפי נתוני היצרן. משקל הרכב 1,050 ק"ג בלבד, הנמוך בין המתחרים, מה שמבטיח ביצועים נאים לצד תצרוכת דלק נמוכה, ופליטת מזהמים נמוכה, המאפשרת לרכב דרגת זיהום 4.
סיטרואן קקטוס אוטומטית סיטרואן קקטוס אוטומטית
אבזור הרכב נדיב כסטנדרט וכולל: לוח מחוונים דיגיטלי, מערכת מולטימדיה מקורית נשלטת מההגה עם צג מגע "7, בקרת אקלים דיגיטלית, בקרת שיוט, שקעי USB+AUX, הגה מצופה עור, מערכת Start&Stop לחיסכון בדלק, מחשב דרך, חישוקי גלגלים קלים "17 בעיצוב חדש, 6 כריות אוויר, מערכת תוכניות נהיגה (ספורט/שלג) ועוד.
בלובינסקי מספרים קצת נתונים אודות הישראלים שקנו את הקקטוסים עד כה. 22% מהם היו נשים, הצבע המבוקש ביותר בארץ הוא לבן עם באמפרים שחורים. הכי הרבה נמכרו בחיפה, 42 יחידות נמכרו למורי נהיגה, והכי הרבה בצבע אדום נמכרו בסניף ת"א ליד יד אליהו…
מחיר סיטרואן קקטוס אוטומטית תחרותי ונקבע על 104,900 שקל לדגם ה- FUN, כאשר במסגרת ההשקה הוא ימכר ב-99,900 שקל בלבד. לדגם תוענק אחריות של 5 שנים, ולצידו תימכר גרסה מאובזרת עם מערכת " Touch" – מולטימדיה משודרגת עם מערכת הפעלה אנדרואיד, מצלמת רוורס, WAZE, שלל אפליקציות, חיישני חנייה וצביעת One Tone ייחודית במחיר של 107,900 שקל. בסיטרואן מעריכים שהיקף המכירות של הדגם יעמוד על כמה אלפי מכוניות בשנה.
מעוניינים בנסיעת מבחן חוויתית וקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית? הכניסו פרטים כאן