חדש בארץ: רנו קנגו דיזל אוטומט

לראשונה בארץ: טנדרון-מסחרית עם מנוע דיזל וגיר אוטומטי. יבואנית רנו מתחילה בשיווק הקנגו דיזל אוטומטית, עם מפרט עשיר ותג מחיר הגבוה ב-2,000 שקלים בלבד מהדגם הידני.

ששי כהן 09 באוג, 2018

חברת קרסו מוטורס, יבואנית רנו, מרחיבה את משפחת הקנגו המסחרית ומתחילה בשיווק הדגם גם בגרסת דיזל אוטומטית. מדובר בפעם הראשונה בה מוצע טנדרון -מסחרית עם מנוע דיזל ותיבה אוטומטית (ולא רובוטית חד מצמדית כפי שניתן לרכוש עד כה), מה שעשוי להביא לה לקוחות רבים המחפשים אחר הנוחות בנהיגה יחד עם חיסכון בדלק.




הקנגו דיזל אוטומט מצויד במנוע טורבו-דיזל dCi90 בנפח 1.5 ליטר, המפיק 90 כ"ס ומומנט מירבי של 22.4 קג"מ ב-1,750 סל"ד, המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית כפולת מצמדים עם 6 הילוכים. עם יחידת הכח הנ"ל, מציע הקנגו תאוצה ל-100 קמ"ש ב-14.9 שניות, מהירות מרבית של 160 קמ"ש וצריכת דלק של 20.8 ק"מ לליטר בממוצע, לפי נתוני היצרן.
אבזור הדגם כולל כסטנדרט: 2 דלתות צד, מערכת שמע מקורית עם דיבורית BT, מחשב דרך, 6 כריות אוויר, חיישני לחץ אוויר בצמיגים ומערכת מובילאיי.
לדברי סמנכ"ל רנו בקרסו מוטורס רועי שחורי: "כיאה למותג רנו, אנו מציעים ללקוחותינו רכב מסחרי לעבודה ולבית גדול ומרווח, איכותי, אמין, עם מנוע טורבו דיזל מתקדם, חסכוני בדלק ובמחיר אטרקטיבי. השוק הישראלי מתאפיין בתיבות הילוכים אוטומטיות ואנו שמחים להציע לנהגי הרכבים המסחריים אופציה אוטומטית נוחה וחסכונית".
מחיר רנו קנגו דיזל אוטומטי החל מ-143,990 ₪