חוזרת למסחריות: טויוטה פרואייס בישראל

5 שנים לאחר שהפסיקה את פעילותה בשוק המסחריות בישראל, חוזרת יוניון מוטורס יבואנית טויוטה לשוק רכבי העבודה, עם התחלת שיווק טויוטה פרואייס (Proace) החדשה, שתתחרה בשוק המסחריות בדגמים פופולרים כמו רנו טראפיק ופולקסווגן טרנספורטר, וגם באח התאום – סיטרואן ג'מפי החדש שהושק בארץ לאחרונה. טויוטה פרואייס מחליף את דגם ה-הייאייס (Hiace) ששווק כאן בעבר וממנו נמכרו…

ששי כהן 03 במאי, 2017
טויוטה פרו אייס וורסו 2016

5 שנים לאחר שהפסיקה את פעילותה בשוק המסחריות בישראל, חוזרת יוניון מוטורס יבואנית טויוטה לשוק רכבי העבודה, עם התחלת שיווק טויוטה פרואייס (Proace) החדשה, שתתחרה בשוק המסחריות בדגמים פופולרים כמו רנו טראפיק ופולקסווגן טרנספורטר, וגם באח התאום – סיטרואן ג'מפי החדש שהושק בארץ לאחרונה.




טויוטה פרואייס מחליף את דגם ה-הייאייס (Hiace) ששווק כאן בעבר וממנו נמכרו כ-3,500 יחידות, והיה לסמל של עמידות ואמינות בשוק המסחריות. הדגם החדש, זוכה לעיצוב מודרני וישווק בארץ ב-2 גרסאות מרכב: בינוני עם 4.96 מטר באורך ונפח הטענה של 5.8 מ"ר, וארוך עם 5.31 מטר באורך, ונפח הטענה של 6.6 מ"ר, כשלשניהם בסיס גלגלים של 327 ס"מ וכושר גרירה של 2.5 טון. הגרסה קצרת המרכב שמוצעת בדגם בחו"ל, לא תגיע לארץ בשלב הנוכחי.
טויוטה פרואייס 2017 טויוטה פרואייס 2017
הפרואייס יוצע בשלל תצורות וגרסאות, החל מרכבי עבודה (3 נוסעים בספסל קדמי) ועד לדגמי נוסעים עם תצורות שישה, שמונה ותשעה מושבים, כשלרשות הנהג סביבת עבודה יעילה ומרובת תאי אחסון, מערכת מולטימדיה מקורית עם מסך "7, צמד דלתות צד נגררות ושלל פטנטים לטובת השימושיות. הדגם ישווק בישראל בגרסת מנוע טורבו דיזל 16 שסתומים בנפח של 2.0 ליטרים, המפיקה 122 כ"ס בדגם הידני ו-177 כ"ס בדגם האוטומטי.  צריכת הדלק המשולבת עומדת על 16.9-18.9 ק"מ לליטר (תלוי בגרסה ובאורך הרכב) ופליטת המזהמים נמוכה במיוחד ביחס לרכב מסחרי ועומדת על 139 גרם/ק"מ בדגם הידני ו- 151-155 בדגם האוטומטי.




מחיר טויוטה פרואייס יקר ב-5,000 שקל מהאח המקביל לבית סיטרואן ויחל ב- 204,900 שקל לדגם הידני ו-234,900 שקל לדגם האוטומטי בגרסאות בעלות מרכב בינוני והחל מ- 219,900 שקל לדגם הידני הארוך והחל מ- 249,900 שקל לדגם האוטומטי הארוך.