שווה את הכסף? מבצע הונדה סיוויק 2017

יבואנית הונדה יוצאת במבצע חדש לסיוויק 5 דלתות, שמוצעת כעת ב-128,900 שקל בלבד לצד הטבה אטרקטיבית נוספת. האם זה אכן משתלם?

ששי כהן 09 באפר, 2017
הונדה סיוויק האצ'בק

חברת מאיר, יבואנית הונדה, יוצאת במבצע חדש לסיוויק המשפחתית, שמוצעת כעת במחיר החל מ-128,900 שקל, המשקף הנחה של 3,000 שקל ממחיר המחירון לצד הטבה נוספת הכוללת גם הבטחה לטרייד-אין במחיר מחירון, הטבה שעשויה להיות שווה אלפי שקלים נוספים.




האם המבצע החדש אכן משתלם? תלוי. בראש ובראשונה צריך לזכור שבחודשים הקרובים (עד הקיץ) צריכה לנחות כאן הונדה סיוויק החדשה, שתצויד במנועי טורבו חדשים המשפרים את תצרוכת הדלק והביצועים לצד שלל מערכות בטיחות מתקדמות. בשל התחרות העזה בשוק המשפחתיות שגם כך סובל מירידה בביקוש בשנים האחרונות עקב המעבר לשלל רכבי הפנאי, סביר להניח שגרסה בסיסית של הסיוויק החדשה תתומחר באיזור ה-130 אלף שקל, ואם אכן מדובר במבצע חיסול מלאי של הדור היוצא, אז ההנחה לא מספיק גבוהה.




מצד שני, אם אתם סובלים מחוסר יכולת למכור את רכביכם הישן ומקבלים הצעות מגוחכות במחירים נמוכים דרמטית ממחיר המחירון של רכביכם, אם תצליחו לשלב את רכישת הסיוויק מהדור היוצא בהנחה, עם עסקת טרייד-אין במחיר מחירון, כפי שמפרסם היבואן, או אפילו משהו קרוב לזה, אז סביר להניח שמדובר בעסקה לא רעה כלל, גם אם מדובר בדגם היוצא.הונדה סיוויק 2017 החדשה הונדה סיוויק 2017 החדשה – תגיע עד הקיץ
עבור מחיר המבצע של הונדה סיוויק תקבלו אגב את דגם ה-5 דלתות (המבוקש בדגמי הסיוויק בארץ), המצויד במנוע 1.8 ליטר 142 כ"ס ותיבת הילוכים אוטומטית 5 הילוכים, ומציע תאוצה ל-100 קמ"ש ב-10.9 שניות, לצד מהירות מרבית של 210 קמ"ש ותצרוכת דלק של 15.87 ק"מ לליטר בממוצע, לפי נתוני היצרן. אבזור הרכב כולל כסטנדרט: חישוקי "16 קלים, בקרת אקלים דיגיטלית, 6 כריות אוויר, מערכת בלימה עירונית אוטומטית, בקרת שיוט, מערכת שמע מקורית, דיבורית BT ועוד.