חשמלית בחצי מחיר? רנו זואי הושקה בישראל במחיר של 132 אלף שקל

מכונית חשמלית שניה בישראל: קרסו מוטורס השיקה הבוקר בישראל את רנו זואי החשמלית, ברמת אבזור גבוהה, אך עם טווח נסיעה של 240 ק"מ ומחיר שאמנם נמוך משמעותית מהחשמלית של BMW, אך גבוה מהציפיות.

ששי כהן 30 בינו, 2017

קרסו מוטורס, יבואנית רנו, חוזרת לשוק המכוניות החשמליות: לאחר שבעבר ייבאה לארץ עבור חברת בטר פלייס את רנו פלואנס החשמלית, המכונית החשמלית היחידה שנמכרה בישראל במספרים משמעותיים (מעל 1,000 יחידות), ולאחר ששיווקה בשנים האחרונות את ניסאן ליף החשמלית ביחידות בודדות, וללא דחיפה של מחלקת השיווק, נכנסת היום שוב החברה לשוק המכוניות החשמליות, עם השקת רנו זואי החשמלית בישראל, עם כוונות ראשונות להעלות כמות משמעותית של מכוניות לכבישים.




רנו זואי 2017 רנו זואי תשולב גם בצי הרכב של CAR2GO
רנו זואי משתייכת לקטגוריית מכוניות הסופר-מיני ונחשבת למכונית החשמלית הנמכרת ביותר באירופה, עם יותר מ-50 אלף מכוניות שנמסרו עד כה ללקוחות. בארץ, מדובר בדגם השני החשמלי המשווק כיום, לאחר שבחודש נובמבר אשתקד הושקה בארץ ב.מ.וו i3 החשמלית, במחיר של 249,000 שקל.
רנו זואי 2017 רנו זואי 2017
לצד עיצוב מודרני ונאה ומרכב סופר-מיני המציע 5 מקומות ישיבה, מציעה הזואי את אחד מתאי הנוסעים המרווחים בקטגוריה, עם בסיס גלגלים של 258 ס"מ ותא מטען בנפח של 338 ליטר, הגדול מזה של מרבית המתחרות בקטגוריית הסופר-מיני.  רנו זואי נוחתת בישראל בגרסה שטרם עברה מתיחת פנים לאחרונה, הכוללת טווח נסיעה בין טעינות של 240 ק"מ. לדברי היבואן, טווח הנסיעה האמיתי של הרכב עומד על כ-160 ק"מ. לצד אלה, מצוידת המכונית במנוע חשמלי המפיק 88 כ"'ס, 22.4 קג"מ ותיבת הילוכים אוטומטית עם הילוך אחד. זמן טעינה מלא עומד בדגם החדש על שעה אחת בלבד (80% מהסוללה), נתון שטוב משמעותית מהמקובל למכונית חשמלית, ויחד עם צבירת אנרגיית הבלימה והפיכתה לחשמל הנאגר בסוללות הרכב, מציעה הזואי טווח נסיעה העשוי להתאים לשימושים היומיים של מרבית הנהגים בישראל. לצד אלה, מדובר גם במכונית בטיחותית עם 5 כוכבים במבחן הריסוק האירופאי.
רנו זואי 2017 רנו זואי 2017
אבזור הרכב כולל כסטנדרט מערכת מולטימדיה מקורית נשלטת מההגה, אפשרות למיזוג או חימום הרכב מראש דרך אפליקציה, מצלמת רוורס, בקרת אקלים דיגיטלית, חיישני אורות וגשם, לוח מחוונים דיגיטלי, כניסה והתנעה ללא מפתח, בקרת שיוט וחישוקי גלגלים "16.
מחיר רנו זואי נקבע על 131,990 ש"ח וכולל עמדת טעינה של ג'ינרג'י שתתוקן בבית הלקוח/ מקום עבודה ללא תשלום נוסף. לסוללות הרכב תוענק אחריות של 5 שנים. בקרסו מוטורס מעריכים שימכרו מאות מכוניות בשנה הקרובה, ומוסיפים שלקראת סוף השנה צפויה להגיע גם רנו קנגו חשמלית לארץ.