טויוטה אוריס ואוונסיס המחודשות בארץ

יבואנית טויוטה מתחילה בשיווק האוריס והאוונסיס המחודשות, עם עיצוב מעודכן, תוספת אבזור והבטחה לשיפור הנוחות והנהיגה. המחירים נותרו ללא שינוי.

ששי כהן 01 ביול, 2015
טויוטה אוריס 2015

שנתיים וחצי לאחר שהחל שיווק הדור הנוכחי של טויוטה אוריס בישראל, נוחתת בארץ הגרסה המחודשת של האוריס שעברה מתיחת פנים לאחרונה ומבטיחה לצד עדכוני עיצוב חיצוני, גם טיפול נרחב בתא הנוסעים והבטחה לאיכות נסיעה משודרגת. מתיחת הפנים כוללת הן את דגם ההאצ'בק והן את גרסת הסטיישן שהפכו במהלך 2015 לגרסאות המשפחתיות 5 דלתות הנמכרות ביותר בקטגוריה בארץ עם 1,649 מסירות עד כה.



בכל הנוגע לעיצוב החיצוני, מעדכנת קלות טויוטה את הדגם עם חזית מחודשת הכוללת יחידות תאורה בעיצוב חדש, פגוש וגריל מחודשים, המקנים לרכב הופעה מעט יותר ספורטיבית ונאה למראה. מאחור, נרשם עיצוב מחודש לחלקה התחתון של המכונית, לצד ציוד הרכב ביחידות תאורה מבוססות LED. בנוסף, החולפו גם חישוקי הגלגלים בדגמי "16 בעיצוב חדש. בתוך תא הנוסעים, מציעה האוריס החדשה שדרוג באיכות החומרים, ועיצוב מחודש לסביבת הנהג והנוסעים, הכולל בין השאר ריפודי מושבים חדשים, שינויים בעיצוב לוח השעונים, פתחי המיזוג, מסגרת ידית ההילוכים, ידיות פתיחת הדלתות ועוד.
בצד הטכני, בטויוטה מבטיחים שיפור של נוחות הנסיעה, בידוד הרעשים והתנהגות הכביש, עם שדרוג מערכות המתלים וההיגוי, בידוד טוב יותר של תא הנוסעים מרעשי חוץ וטיפול בהגה החשמלי לטובת תחושה פחות מנותקת מהכביש. הדגם ישווק כמו קודמו עם מנועי בנזין 1.6 ליטר וגרסה היברידית חסכונית 1.8 ליטר, המשודכים לתיבות הילוכים אוטומטיות. מנוע ה- 1.2 ליטר טורבו החדש של החברה שהוצג בחו"ל, נשאר לצערנו לעת עתה מחוץ לתפריט המקומי.

טויוטה אוריס 2015

טויוטה אוריס 2015


מחירי טויוטה אוריס 2015 נותרו ללא שינוי ויחלו ב-129,900 ש"ח לגרסת הבנזין 1.6 ליטר, 135,900 ש"ח לדגם ההיברידי ו- 137,900 ש"ח לדגם הסטיישן. בחברה מעריכים שגם בדגם המחודש, ימשיכו גרסאות ההייבריד לשלוט במכירות, כפי שעשו זאת גם בדגם החולף ש-92% מהמכירות שלו בארץ היו של הדגמים ההיברידים.
ויש גם טויוטה אוונסיס מחודשת
לצידה של האוריס המחודשת, מתחיל שיווק גם טויוטה אוונסיס המחודשת שעברה מתיחת פנים לאחרונה ומעדכנת את הדור הנוכחי שהוצג לראשונה ב-2009 ואף זכה כבר למתיחת פנים ב- 2011. האוונסיס 2015 שומרת על המראה הכללי המוכר של הדגם הנוכחי, אך מחדשת אותו בעיקר בחזית חדשה המיישרת קו עם שפת העיצוב הנוכחית של טויוטה ומעניקה לרכב מראה דינמי ומעט ספורטיבי יותר, לצד תוספת של 4 ס"מ באורך המכונית. בתוך תא הנוסעים, רושמת האוונסיס החדשה עיצוב חדש לסביבת הנהג והנוסעים, עם שדרוג ניכר של איכות החומרים והאבזור, לצד ציוד הדגם במערכת המולטימדיה Toyota Touch 2 הכוללת מסך מגע "8.
טויוטה אוונסיס 2015

טויוטה אוונסיס 2015


הדגם ישווק עם מנוע בנזין 2.0 ליטר 152 כ"ס ותיבת הילוכים אוטומטית רציפה שעברו שדרוגים המסייעים לתצרוכת דלק טובה יותר מבעבר עם הצהרת יצרן על 16.4 ק"מ לליטר בממוצע, במקום 14.5 ק"מ לליטר בדגם היוצא. לצד אלה, שודרגו גם מערכת המתלים וההגה, ושופר בידוד הרכב מרעשי חוץ המבטיחים נסיעה נוחה ודינמית יותר.
מחיר טויוטה אוונסיס 2015 נותר ללא שינוי ועומד על 163,900 ש"ח.