טויוטה אייגו 2017 בסטנדרט בטיחות חדש

הכי הרבה מערכות בטיחות מקוריות בקטגוריית המיני: יבואנית טויוטה משדרגת את מפרט הבטיחות של מכונית המיני טויוטה אייגו, עם מערכת הבטיחות Toyota Safety Sense שתוצע כסטנדרט וללא שינוי במחיר.

ששי כהן 03 באפר, 2017
טויוטה אייגו 2016 - מידות קטנות הנוחות לתמרון עירוני וביצוע חניות

חברת יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה, מתחילה בשיווק מכונית המיני טויוטה אייגו עם חבילת הבטיחות המקורית Toyota Safety Sense, המשדרגת משמעותית את בטיחות הרכב. חבילת הבטיחות החדשה תוצע בכל רמות הגימור של הדגם וללא תוספת במחיר.




פחות משנה לאחר שנחתה בארץ טויוטה קורולה המחודשת, שהיתה למכונית הראשונה של טויוטה בישראל המשווקת עם חבילת הבטיחות המתקדמת המקורית של החברה, מציעה כיום היבואנית כ-80% מדגמיה המשווקים בישראל עם חבילת הבטיחות, שמוצעת כיום כסטנדרט גם בדגמי היאריס, אוריס, פריוס, אוונסיס, ראב 4 ו- C-HR.




חבילת הבטיחות המקורית שמוצעת כעת בטויוטה אייגו כוללת: מערכת קדם התנגשות הפועלת במהירות של בין 10 ל- 80 קמ"ש ומתריעה בפני הנהג על סכנת התנגשות, מערכת עזר לבלימה הפועלת אם קיים חשש לתאונה עקב אי שמירת מרחק, מפעילה באופן אוטומטי את הבלמים ומפחיתה את מהירות הנסיעה בכ-30 קמ"'ש עד כדי עצירה מוחלטת, ומערכת התרעה על סטייה מנתיב, המשלימים חבילת אבזור מובילה בקטגוריית מכוניות המיני. 
מחירון טויוטה אייגו 2017:

  • אייגו ידני x-play החל מ64,900
  • אייגו אוטומטי x-play 69,900 ₪
  • אייגו ידני Open Top 69,900
  • אייגו אוטומטי Open Top 75,900 ₪.