טויוטה יאריס טרנד בישראל

יבואנית טויוטה מתחילה בשיווק טויוטה יאריס טרנד – גרסה צעירה ומעוצבת של היאריס הכוללת שדרוגי עיצוב ואבזור שונים ומחיר של 109,000 ש"ח.

ששי כהן 10 בפבר, 2014

חברת יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה, מרחיבה את משפחת היאריס ומתחילה בשיווק טויוטה יאריס טרנד ( Trend ) המצוידת בהופעה צעירה ובמפרט עשיר מהרגיל. הדגם החדש כולל עיצוב מעט שונה מהרגיל הן במראה החיצוני והן בסביבת תא הנוסעים עם מראות צד בציפוי כרום ופס עיטור כרום בחלק התחתון של הדלתות, פנסי ערפל, ציפוי ייחודי בצבע שחור לקורה C (אחורית), היוצרת מראה שונה ויפה של "גג צף", ספוילר אחורי, צמיגים "15 וגלגלי סגסוגת קלה. בסביבת הנהג המעוצבת יוכלו הנוסעים ליהנות מפאנלים ודיפונים לבנים, מעיטורי תפירה בגלגל ההגה, ידית הילוכים ובלם היד, ומריפודי בד מהודרים בשילוב עור סינטטי.

טויוטה יאריס טרנד

טויוטה יאריס טרנד


מעבר לכך, כולל הרכב את האבזור המוכר של הגרסה המאובזרת של היאריס ( GLI ) שם תמצאו בין השאר את מערכת ה- TOYOTA TOUCH בעלת מסך מגע "6.1 השולטת על מערכת השמע, מצלמה אחורית, חיבור לדיבורית Bluetooth, הצגת נתוני דרך, ונגן CD/MP3. כמו כן, ה-YARIS TREND כוללת שקע USB ו-AUX, מתגי העברת הילוכים מההגה, 7 כריות אוויר ועוד.
טויוטה יאריס טרנד תשווק בגרסת ה- 1.33 ליטר 99 כ"ס וגיר אוטומטי רציף המציעה תאוצה ל-100 קמ"ש תוך 12.3 שניות ותצרוכת דלק של 18.9 ק"מ לליטר בממוצע, לפי הצהרן היצרן.
בטיוטה מצהירים שישווקו בארץ רק כ- 300 רכבים מהסדרה הנ"ל. מחיר הרכב נקבע על 109,000 ש"ח.

טויוטה יאריס טרנד

טויוטה יאריס טרנד