טויוטה יאריס סדאן = מאזדה 2 מחופשת

טויוטה יאריס סדאן היא למעשה מאזדה 2 דמיו עם סמל של טויוטה ואיננה חולקת אף רכיב עם היאריס האצ'בק מלבד השם. בקרוב גם אצלנו?

ששי כהן 04 בינו, 2016
טויוטה יאריס סדאן

מספר חודשים לאחר שהחל בצפון אמריקה שיווק טויוטה יאריס סדאן 2016, המהווה למעשה מאזדה 2 סדאן ( דמיו ) עם סמלים של טויוטה, מתקרבת המשפחתית הקטנה החדשה לאירופה ואולי גם לישראל בהמשך. במקרה של הדגם החדש, לא מדובר במתיחת מרכב ליאריס המוכרת, אלא בשיתוף פעולה עם מאזדה המייצרת עבור טויוטה את ה- 2 סדאן בשינויים קלילים בלבד.

היאריס סדאן החדשה בניגוד לקודמתה, איננה מהווה גרסת סדאן של טויוטה יאריס האצ'בק הפופולרית כאן, ולמעט השם והסמל איננה חולקת אף חלק עם היאריס. מדובר במאזדה 2 סדאן שזוכה לחזית שונה, הכוללת התאמה לשפת העיצוב הנוכחית של טויוטה וכאן מסתיים ההבדל ביניהן. הדגם מיוצר במפעל מאזדה לצידה של ה-2 סדאן וכולל את מנוע ה- 1.5 ליטר SkyActive המפיק 106 כ"ס ותיבה ידנית או אוטומטית 6 הילוכים לבחירה. אבזור הדגם זהה גם הוא למאזדה עם מערכת המולטימדיה MZD של החברה, כניסה והתנעה ללא מפתח, בקרת שיוט ועוד.

טויוטה יאריס סדאן

טויוטה יאריס סדאן


טויוטה יאריס סדאן

טויוטה יאריס סדאן


טויוטה יאריס סדאן משווקת בקנדה החל מאוקטובר האחרון ועושה ככל הנראה כעת גם את דרכה לאירופה. לעת עתה, לא ידוע אם תשווק גם בישראל.