טויוטה קאמרי בהנחה של 20,000 ש"ח

התחרות משתלמת: נחיתתה בארץ של ניסאן אלטימה עם תג מחיר תחרותי של 174,900 ש"ח, זרזה את יבואנית טויוטה להוזיל את הקאמרי המתחרה בשיעור של עד 20,000 ש"ח מהמחירון.

ששי כהן 15 ביול, 2014
טויוטה קאמרי 2014

הנה עוד סיבה מדוע התחרות משתלמת ומועילה לצרכן. כמעט שנה לאחר שחזרה לארץ טויוטה קאמרי היפנית האמריקנית עם תג מחיר מרגיז המתחיל ב- 220 אלף ש"ח לדגם הבנזין ו- 240 אלף ש"ח לדגם ההיברידי, נחתה בחודש החולף בארץ ניסאן אלטימה , אחת מיריבותיה העיקריות בארה"ב, עם תג מחיר התחלתי תחרותי של 174,900 ש"ח לדגם מאובזר ו- 199,900 ש"ח לדגם מאוד מאובזר. יבואן טויוטה מצידו, אמנם שיווק את הקאמרי בתקופה האחרונה ב-10,000 ש"ח הנחה, אך הגעת האלטימה ללא ספק סייעה למבצע הנוכחי של הקאמרי בו גדלה ההנחה ל- 20,000 ש"ח לדגם ההיברידי.
אם נסתכל לרגע במחירי הדגמים בארה"ב, נגלה שמחיר ניסאן אלטימה מאובזרת עומד על 24,720$ ומחיר טויוטה קאמרי ברמת הגימור המוכרת מהארץ XLE עומד על 25,810$. אז איך פער מחיר של 1,100$ בארה"ב הופך ליותר מ-20,000 ש"ח בארץ ?
בכל מקרה, הצטרפותה של ניסאן אלטימה לשוק המקומי בהחלט מבורכת, ועלולה בעקיפין לנער גם את קטגוריית מכוניות המנהלים הקלאסית בארץ ( מאזדה 6, פורד מונדאו ודומותיהן ) שסובלת מתמחור מאוד גבוה ביחס לתמורה לצרכן הפרטי, עם מחיר שנע סביב ה- 167 אלף ש"ח ובעיקר ומעלה , המסבסד היטב את חברות הליסינג שרוכשות את אותן מכוניות להערכתנו לפחות ב-30,000 ש"ח פחות.


ניסאן אלטימה 2014

ניסאן אלטימה 2014