טויוטה קאמרי החדשה 2015

טויוטה חושפת בארה"ב את הקאמרי החדשה עם עיצוב נועז יחסית לצפוי מהרכב השמרני הפופולרי. הדגם יגיע לארץ במהלך 2015

ששי כהן 17 באפר, 2014

חברת טויוטה תחשוף בתערוכת ניו-יורק את הקאמרי החדשה לשנת 2015, לאחר שעברה מתיחת פנים מקיפה. הדגם המחודש מחליף את קודמו שהוצג לפני 3 שנים ואמור להזריק לו רעננות מול המתחרים החדשים. טויוטה קאמרי נחשבת לרכב הנוסעים הנמכר ביותר בארה"ב ובדור הנוכחי נמכרו ממנה כמיליון עותקים מאז שנת 2011. מאז הוצג הדגם הראשון של הקאמרי בשנת 1983, נמכרו כבר למעלה מ- 10 מיליון עותקים מכל הדורות יחדיו. בקאמרי החדשה שנחשפת כעת, מספרים בטויוטה שהלקוח הממוצע של הדגם כבר אינו מסתפק רק בעמידות, אמינות, איכות ותמורה לכסף, בהם הצטיינו הדורות הקודמים, אלא מעוניין בנוסף גם במראה קצת יותר סטייליסטי, נוחות וביצועים, ואת זה אמורה לספק הקאמרי החדשה. וכדי לא להבריח את הלקוחות הוותיקים והשמרניים שעדיין אוהבים את הרכב כפי שהוא, תשווק טויוטה בארה"ב 2 גרסאות עיצוב : האחת בעלת הופעה חיצונית שמרנית, והשנייה ספורטיבית ונועזת יותר.


למרות שמודבר במתיחת פנים לרכב, נדמה שטויוטה נגעה בכל מקום שרק אפשר על-מנת לשפר. הדגם החדש זוכה לעיצוב נועז במיוחד במושגי הקאמרי השמרנית וללא ספק בעל נגיעות עיצוב ספורטיביות המקנות לו הופעה נאה במיוחד. בנוסף, היא גם תהיה גדולה יותר עם אורך של 4.85 מטר ( 4.5+ ס"מ ) ובסיס הגלגלים שלה נמתח גם הוא ב- 10 ס"מ , האמורים להקנות לה תא נוסעים עוד יותר מרווח מבעבר.

טויוטה קאמרי החדשה 2015

טויוטה קאמרי החדשה 2015


בעוד שהעיצוב החיצוני זוכה לעדכון של ממש, השינוי בתא הנוסעים צנוע הרבה יותר וכולל נגיעות עיצוב שונות, גלגל הגה בעיצוב חדש והבטחה לשיפור איכות החומרים וההרכבה. אבזור הרכב יכלול מערכת מולטימדיה מתקדמת, ומשטח הטענת סלולרי אלחוטי.
טויוטה קאמרי החדשה 2015

טויוטה קאמרי החדשה 2015


היצע המנועים כולל בשלב הנוכחי את אותם המנועים המוכרים בנפח 2.5 ליטר 4 צילינדרים ו- 3.5 ליטר V6 המשודכים לתיבות הילוכים אוטומטיות עם 6 הילוכים. לצידם תמשיך להגיע גם הגרסה ההיברידית בעלת מנוע ה- 2.5 ליטר וגיר רציף.
טויוטה קאמרי החדשה תערוך הופעת בכורה בסוף השבוע הקרוב בתערוכת הרכב של ניו-יורק.


טויוטה קאמרי החדשה 2015

טויוטה קאמרי החדשה 2015