טויוטה קורולה החדשה הושקה הבוקר בישראל

ישראל היא המדינה הראשונה בעולם בה משווקת טויוטה קורולה החדשה, והיבואן אף השתתף בפיתוח הדגם החשוב ליותר לטויוטה בעולם. צפי המכירות לשנה הקרובה עומד על לפחות 10,000 מכוניות !

ששי כהן 11 ביול, 2013

יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה, השיקה הבוקר בת"א את טויוטה קורולה החדשה בהופעה עולמית ראשונה. הדור ה- 11 של הקורולה מבטיח לדברי היבואן להיות הטוב ביותר בקטגוריית המשפחתיות בזכות מרווח פנים, צריכת דלק ובטיחות הטובים ביותר בקטגוריה לדברי היבואן. 
החברה צופה כי בישראל יימסרו מהדגם החדש כ- 10,000 כלי רכב בשנה, וכי הוא יהיה לאחד מהרכבים המבוקשים בישראל. להשקת הדגם הגיע גם המהנדס הראשי העולמי של הקורולה מר שיניצ'י יאסואי (Shinichi Yasui), לדבריו : "פרויקט הקורולה החדשה, שבפיתוחו הושקעו שש שנים, הקיף למעלה מ- 400 מהנדסים ו- 16 אתרי יצור ברחבי העולם. היא תימכר ב- 154 מדינות ואנו מעריכים כי היא תעבור את רף המכירות השנתי של 1.1 מיליון רכבי קורולה בשנה ותמשיך לשאת בגאווה את תואר המכונית הנמכרת ביותר בעולם. בפיתוח הדגם אגב, השתתף לראשונה גם היבואן בישראל שביקש לתת דגשים במספר פרטים הנחוצים להצלחתו של הדגם בישראל.
" הפעם לא התפשרנו בשום נושא בהתאמת הקורולה החדשה לשוק הישראלי ". כך לדברי רן דנאי מנכ"ל יוניון מוטורס. הדור החדש של הקורולה, כולל אבזור עשיר כבר מרמת הגימור הבסיסית " SUN " ומתנער מהבעיות של הקורולה הקודמת שכללו בתחילת הדרך גיר רובוטי עם מצמד יחיד ואבזור " ערום " עם 4 כריות אוויר וצמד חלונות חשמל. עוד הוסיף דנאי : " הקורולה החדשה תהיה המכונית המשפחתית הטובה ביותר בארץ ותהיה גם החסכונית ביותר בקטגוריית המשפחתיות עם הצהרה על צריכת דלק משולבת של 17.86 ק"מ לליטר ". לצד אלה, לאחר שינוי שיטת המיסוי הירוק ב-1 באוגוסט 2013, תישאר הקורולה החדשה גם הידידותית ביותר לסביבה עם דרגת זיהום 3.

טויוטה קורולה החדשה הושקה הבוקר בישראל ( wheel )

טויוטה קורולה החדשה הושקה הבוקר בישראל ( wheel )


טויוטה קורולה, המכונית הנמכרת ביותר בעולם לאורך ההסטוריה, העלתה לאורך השנים כ- 40 מיליון מכוניות לכבישי 154 מדינות בעולם, מהם 26 מיליון עדיין נוסעות. בישראל משווקת הקורולה החל משנת 1992 ( דור 5 ) ונמכרו ממנה עד כה 170 אלף מכוניות. הדור ה- 10 ששווק החל משנת 2008, מכר כאן כ-69,000 מכוניות, ואשתקד אף היה למכונית המשפחתית סדאן הנמכרת ביותר בישראל עם 8,138 מסירות, וזאת בשנה האחרונה של הדגם בהיותו כבר מיושן מול המתחרים.
בכורה עולמית לקורולה החדשה בישראל
ישראל נבחרה להיות המדינה הראשונה בעולם בה משווקת הקורולה החדשה. הדגמים הראשונים שהגיעו בשבוע החולף לארץ, ירדו מפס היצור של המפעל בטורקיה רק לפני שלושה שבועות. בטויוטה ישראל מדווחים עוד שזמן האספקה התקצר משמעותית ומעתה מכונית שתרד מפס היצור, תגיע לארץ לאחר 48 שעות. " תגיע לכאן אוניה מטורקיה אחת לשבוע " מבטיחים בטויוטה.
טויוטה קורולה החדשה משווקת בישראל עם מנוע 1.6 ליטר 132 כ"ס וגיר אוטומטי רציף או ידני ושתי רמות גימור לבחירה ובמחיר החל מ- 123,990 ש"ח לדגם הידני. מבחן לקורולה החדשה תוכלו לקרוא ב- WHEEL כבר בתחילת השבוע הבא.


טויוטה קורולה החדשה הושקה הבוקר בישראל ( wheel )

טויוטה קורולה החדשה הושקה הבוקר בישראל ( wheel )