טויוטה קורולה החדשה נחטפת

יבואנית טויוטה מדווחת על מכירה של 5,000 מדגמי הקורולה החדשה בתוך כחודשיים, המזניקים את מותג טויוטה לחודש הטוב ביותר מאז החל השיווק בישראל.

ששי כהן 02 בספט, 2013

יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה, מסכמת את חודש אוגוסט עם 3,180 מסירות של מכוניות חדשות , המהווים שיא מסירות חודשי מאז התחלת פעילות החברה בישראל לפני 22 שנים. הסיבה לזינוק החד במכירות נעוצה בעיקר בהצלחת טויוטה קורולה החדשה ממנה הוזמנו בחודשיים הראשונים לשיווק כ- 5,000 מכוניות, ומתוכן כ- 2,000 מכוניות עלו לכביש בחודש אוגוסט. בטויוטה מעריכים שמדובר על נתון המסירות החודשי הגבוה ביותר לדגם אחד בשוק הרכב הישראלי כולו ב-3 שנים האחרונות ! מאז תחילת 2013 נמסרו בשמונת החודשים הראשונים של השנה כ- 14,262 מכוניות לעומת 13,798 מכוניות בתקופה המקבילה אשתקד, והמותג ממוקם כיום במקום השלישי במכירות רכב חדש בישראל אחרי יונדאי וקיה.
לצידה של הקורולה החדשה, מדווחת היבואנית גם על הצלחה בשיווק טויוטה קאמרי החדשה שנחתה בחודש החולף וממנה הוזמנו עד כה כ- 160 מכוניות. עוד בנושא טויוטה, היבואן מודיע על חידוש אספקה וזמינות של הפריוס פלוס, המיניוואן ההיברידי הראשון בעולם שהושק בארץ לפני מספר חודשים וסבל מבעיות מלאי והקצאה לארץ שגרמו לזמני אספקה ארוכים במיוחד.
קישור : טויוטה קורולה החדשה מבחן דרכים