טויוטה קורולה החדשה נחתה בישראל – החל מ-125,900 ש"ח

" המשפחתית הבטוחה ביותר בישראל " כך מתאר היבואן את טויוטה קורולה החדשה ששיווקה החל היום בישראל, המציעה שלל מערכות בטיחות מתקדמות, מערכת מולטימדיה חדשה ומתקדמת, ושדרוג לעיצוב החוץ ותא הנוסעים.

ששי כהן 14 ביול, 2016
טויוטה קורולה החדשה 2016 בישראל

3 שנים בדיוק לאחר שנחת בארץ הדור ה-11 של טויוטה קורולה, המשפחתית הנמכרת ביותר בישראל ב-4 שנים האחרונות, השיקה הבוקר בת"א יוניון מוטורס היבואנית, את הקורולה החדשה לאחר שעברה מתיחת פנים מקיפה של אמצע החיים, האמורה להזריק לדגם רעננות מול המתחרות החדשות. בטויוטה חוגגים בימים אלה 25 שנות פעילות בישראל ובמחצית הראשונה של השנה עלו לכביש כ-17,226 מכוניות, המהוות שיא חצי שנתי בפעילות החברה בישראל ועליה של 7% לעומת אשתקד. הקורולה המחודשת שהושקה היום, עתידה להיות אחד ממנועי הצמיחה של החברה במחצית השניה של השנה, לצד כניסה מחודשת לשוק המסחריות עם הפרו-אייס וכניסה לשוק הג'יפונים עם טויוטה C-HR שתושק בארץ עד ינואר 2017.

במסגרת מתיחת הפנים, זוכה הקורולה לחזית מחודשת לרכב, המזכירה במעט את האוונסיס הגדולה יותר, וכוללת יחידות תאורה חדשות עם תאורת LED ליום, גריל, מכסה מנוע ופגוש חדשים. בצידי הרכב זוכים ידיות פתיחת הדלתות לציפוי כרום ובחלקה האחורי רושמת המכונית יחידות תאורה בטכנולוגיית LED ופס כרום רוחבי האמור להקנות לרכב תחושה יוקרתית יותר. בתוך תא הנוסעים רושמת הקורולה המחודשת סביבת נהג ונוסעים מעודכנת, הכוללת עדכונים קוסמטים קלים, אופציה לשילוב ריפודים בהירים וצבע בז' בדיפוני הדלתות ולוח השעונים, ומערכת מולטימדיה מקורית משודרגת ( Toyota Connected ) הכוללת מסך "7 במקום "6 עד כה, גימור טאבלטי חלק ונאה יותר, 20 אפליקציות, כולל מערכת ניווט WAZE, פאנגו, קישוריות למרכזי שירות ומכירה, הסטוריית טיפולים ועוד. טויוטה קורולה החדשה 2016 בישראל טויוטה קורולה החדשה 2016 בישראל
הקורולה החדשה רושמת גם זינוק משמעותי בתחום הבטיחות עם שלל מערכות בטיחותיות שיוצעו ברכב ( Toyota Safety Sense ), לרבות מערכת בלימה אוטונומית עם 80 קמ"ש, מערכת לשמירה על נתיב הנסיעה, מערכת התראה על סכנת התנגשות, מערכת לזיהוי תמרורים ומערכת להחלפת אורות אוטומטית, כולן מקוריות מפס הייצור. הדגם ישווק עם אותה יחידת כח מוכרת הכוללת מנוע בנפח 1.6 ליטר, המפיקה 132 כ"ס המשודך לתיבה אוטומטית רציפה או ידנית עם 6 הילוכים, ומציע תאוצה ל-100 קמ"ש ב-10 שניות, לצד תצרוכת דלק של 17.9 ק"מ לליטר בדגם האוטומטי ו-16.7 ק"מ לליטר בדגם הידני. יחד עם זאת, נעשה שיפור בבידוד תא הנוסעים מרעשי חוץ ומערכת ההיגוי שודרגה.טויוטה קורולה החדשה 2016 בישראל טויוטה קורולה החדשה 2016 בישראל
מחיר טויוטה קורולה החדשה יחל ב-128,900 ש"ח לדגם ה- SUN הבסיסי, -131,900 ש"ח לדגם ה- GLI המאובזר יותר ו- 125,900 ש"ח לדגם הידני, המהווים עליה של עד 2,000 ש"ח לעומת הדגם היוצא. למרות נהירת הלקוחות לשוק רכבי הפנאי שעקף מתחילת השנה את מכירות סגמנט המשפחתיות, צפי המכירות של הקורולה החדשה עד סוף השנה עומד על 5,000 מכוניות, כאשר עד סוף החודש הנוכחי מבטיחים בחברה לספק את ה- 1,000 מכוניות הראשונות. בסה"כ צפויה הקורולה להעלות השנה כ-10,000 מכוניות כולל המכוניות של הדדם היוצא שעלו מתחילת השנה על הכביש.