טויוטה קורולה החדשה 2013

טויוטה חושפת פרטים ראשונים על הקורולה החדשה שתגיע לארץ כבר בקיץ הקרוב עם מידות גדולות מבעבר ויחידת כח חזקה וחסכונית.

ששי כהן 07 ביונ, 2013

מספר חודשים לאחר שחשפה טויוטה את ' הפיורה קונספט' המרמזת על הדגם החדש של הקורולה, חושף היצרן את טויוטה קורולה החדשה עם עיצוב חדש לחלוטין שאמנם אינו מפתה כמו דגם התצוגה, אולם עדיין נראה טוב ומהווה שיפור גדול לעומת הדגם היוצא שמשווק כאן עוד משנת 2007.
בהתאם להצהרות שנשמעו בעבר מהיצרן, צומחת הקורולה החדשה במידות עם 4.62 מטר באורך ( 8+ ס"מ ), 1.75 מטר ברוחב ( 1.5+ ס"מ ), ותוספת של לא פחות מ- 10 ס"מ בבסיס הגלגליםל- 270 ס"מ, מה שמבטיח תא נוסעים מרווח משמעותית מהדגם היוצא. בסעיף הגובה, מצמצמת המכונית 5 מ"מ לטובת התנהגות הכביש וצריכת הדלק. לצד אלה, מבטיחה הקורולה להיות גם שימושית יותר עם תא מטען בנפח נדיב של 452 ליטר.

טויוטה קורולה החדשה ( יצרן )

טויוטה קורולה החדשה ( יצרן )


בתוך תא הנוסעים, זוכה הקורולה החדשה לעיצוב חדש אך מוכר, שכן אותו זכינו לפגוש בשינויים קלים בדגם האוריס החדש ששיווקו החל לפני מספר חודשים.  לצד שיפור ניכר במראה, תציע סביבת הנוסעים גם איכות גבוהה יותר מבעבר לצד שיפור באבזור כולל מערכת " Toyota Touch " בעלת צג המגע, השולטת על מערכת השמע, בקרת האקלים ומחשב הדרך.
מתחת למכסה המנוע, יצויד הדגם שיגיע לארץ במנוע בנזין 1.6 ליטר 132 כ"ס המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה עם 7 הילוכים. נתונים אודות ביצועים וצריכת דלק עדיין לא פורסמו.
טויוטה קורולה החדשה צפויה להגיע לארץ כבר בחודש אוגוסט הקרוב.


טויוטה קורולה החדשה ( יצרן )

טויוטה קורולה החדשה ( יצרן )


במקביל לחשיפת הקורולה החדשה בגרסתה האירופאית, מוצגת גם טויוטה קורולה גם בגרסתה האמריקאית,שם זוכה המכונית לחזית נועזת יותר, המזכירה מעט יותר את דגם הקונספט בעל העיצוב המפתה. התמונה לפניכם לשיפוטכם מי יותר יפה.
טויוטה קורולה החדשה - גרסה אמריקאית

טויוטה קורולה החדשה – גרסה אמריקאית