טויוטה קורולה החדשה 2016 – מתיחת פנים

טויוטה קורולה 2016 זוכה למתיחת פנים של אמצע החיים, הכוללת עדכוני עיצוב, שדרוג המפרט הבטיחותי ועוד. ייתכן והדגם יגיע לארץ כבר בקיץ הקרוב.

ששי כהן 24 במרץ, 2016
טויוטה קורולה החדשה 2016

כמעט 3 שנים לאחר שהוצג הדור ה- 11 של המכונית הנמכרת ביותר בעולם, זוכה טויוטה קורולה למתיחת פנים של אמצע החיים, שאמור לרענן את הדגם מול המתחרות החדשות עד להופעת הדור הבא של המכונית. הקורולה נחשבת לדגם הנמכר ביותר של טויוטה בעולם, עם 20% מכלל מכירות טויוטה, ונמכרת כיום ב-150 מדינות בעולם.

במסגרת מתיחת הפנים שעובר הדגם בגרסתו האירופאית הנמכרת בישראל, זוכה הקורולה לחזית מחודשת המזכירה משהו את האוונסיס הגדולה יותר, וכוללת יחידות תאורה, גריל ופגוש חדשים, האמורים להקנות לרכב הופעה מודרנית יותר ויוקרתית יותר לדברי טויוטה. בצידי הרכב זוכים ידיות פתיחת הדלתות לציפוי כרום, וכן נרשמים חישוקי גלגלים קלים "16 ו- "17 בעיצוב חדש. בחלקה האחורי של המכונית נרשם עדכונים ליחידות התאורה שמבוססות מעתה בטכנולוגיית LED, לצד עדכונים קוסמטים נוספים. בנוסף, הדגם ישווק ב-9 גוונים לבחירה, מתוכם 3 צבעים חדשים במבחר.טויוטה קורולה 2016- מתיחת פנים טויוטה קורולה 2016- מתיחת פנים
בשלב הנוכחי טויוטה לא מספקת תמונות של תא הנוסעים המחודש, ומסתפקת בהצהרה על שדרוג משמעותי של מערכות הבטיחות בדגם המחודש, שיוצע לראשונה גם עם מערכת לשמירה על נתיב הנסיעה, מערכת התראה על סכנת התנגשות, מערכת לזיהוי תמרורים ומערכת להחלפת אורות אוטומטית.טויוטה קורולה 2016- מתיחת פנים טויוטה קורולה 2016- מתיחת פנים
טויוטה קורולה החדשה תגיע לייצור כבר בחודש יולי הקרוב, ובהתחשב במהירות שנחת הדגם הנוכחי בארץ ( חודש לאחר השקתו העולמית ), סביר מאוד שנראה את הקורולה המחודשת בישראל כבר בקיץ הקרוב.