טויוטה קורולה 2019 החדשה נחשפה בגרסת האצ'בק

טויוטה תחשוף בשבוע הבא בתערוכת ניו-יורק 2018, את הקורולה 2019 החדשה, תחילה בגרסת האצ'בק שתוצע לראשונה בארה"ב. גרסת הסדאן הרלוונטית יותר אלינו, תיחשף בקרוב.

ששי כהן 24 במרץ, 2018
טויוטה קורולה 2019

5 שנים לאחר שהוצג הדור הנוכחי של טויוטה קורולה, חושפת החברה פרטים ראשונים על הקורולה 2019 החדשה, לקראת חשיפתה הרשמית בסוף שבוע הבא בתערוכת הרכב של ניו-יורק. בשלב הזה, מדובר רק בגרסת ההאצ'בק 5 דלתות לקורולה החדשה, המקבילה לטויוטה אוריס החדשה שנחשפה בחודש החולף בתערוכת ז'נבה ומיועדת לאירופה וגם אלינו.



טויוטה קורולה האצ'בק החדשה זוכה לעיצוב מעט יותר ספורטיבי מדגם האוריס החדש המיועד עבור השוק האירופאי, וכמסורת השוק האמריקני, תשווק בארה"ב עם מנוע בנזין 2.0 ליטר בניגוד למנוע הטורבו 1.2 ליטר שיוצע באירופה. בחברה לא מוסרים עדיין פרטים טכניים אודות הביצועים, אלא מסתפקים בהצהרה על שיפור של 20% בנתוני הביצועים, לצד חיסכון ש ל6% בצריכת הדלק מול מנוע ה-1.8 ליטר של הדגם היוצא בארה"ב.

טויוטה קורולה 2019

טויוטה קורולה 2019


החדשה המעניינת בדגם נוגעת לחשיפת תמונות תא הנוסעים, אשר אינן נחשפו עד כה בגרסה האירופאית שנחשפה בחודש שעבר, וככל הנראה מדובר באותו עיצוב שיוצע גם בדגם שרלוונטי גם אלינו. עיצוב סביבת הנהג כוללת עיצוב נקי ופונקציונלי, עם מסך מגע "צף" במרכז הדשבורד ששולט על מספר מערכות הרכב. בטויוטה מבטיחים בנוסף, שיפור בבידוד תא הנוסעים מרעשי חוץ ומנוע, ואבזור הרכב בשלל מערכות בטיחות מתקדמות.
טויוטה קורולה 2019

טויוטה קורולה 2019


בחודשים הקרובים צפויה להיחשף גם טויוטה קורולה סדאן החדשה, הרלוונטית במיוחד לשוק הישראלי, גם בעידן בו שוק המשפחתיות מתכווץ באופן עקבי עקב מעבר לשוק הג'יפונים השונים.