יגואר I-Pace בישראל: רכב היוקרה החשמלי הראשון בארץ

רכב היוקרה החשמלי המלא הראשון בישראל: חברת המזרח מתחילה בשיווקו של יגואר I PACE, המצויד ב-2 מנועים חשמליים בהספק של 400 כ"ס, ומציע תאוצה ל-100 קמ"ש ב- 4.8 שניות, לצד טווח נסיעה של 480 ק"מ בין טעינות. כמה יעלה הרכב פורץ הדרך?

ששי כהן 09 ביול, 2018

בשעה שיצרנית המכוניות החשמליות הספורטיביות טסלה עדיין לא נראית באופק בכל הנוגע לשיווק בישראל, רושמת היום חברת המזרח יבואנית יגואר, פריצת דרך מקומית, עם התחלת שיווקו המקדים של היגואר I-Pace הכל חשמלי, המהווה את רכב היוקרה החשמלי המלא היחיד הנמכר כיום בישראל.




ה-I-Pace הינו הרכב החשמלי הראשון של יגואר, המצויד בשלדה חדשה שפותחה במיוחד עבור הדגם, ולדברי היצרן בעלת התנגדות לפיתול הגבוהה ביותר מבין כל דגמי החברה. לצד עיצוב מודרני, ספורטיבי ומפתה לדגם, נהנה ה-I-Pace גם מחלוקת משקל אידיאלית של 50:50, ומידות גדולות המבטיחות תא נוסעים מרווח לחמישה נוסעים, לצד תא מטען גדול בנפח מרשים של 656 ליטר.

ה-איי-פייס מצויד בצמד מנועים חשמליי (אחד קדמי ואחד אחורי) המאפשרים הנעה כפולה לרכב, ובעלי הספק כולל של 400 כ"ס ומומנט מרבי אדיר של 71 קג"מ, המספקים ביצועים ספורטיביים עם תאוצה ל-100 קמ"ש ב-4.8 שניות וטווח נסיעה מרשים של 480 ק"מ בין טעינות לדברי היצרן.
הדגם ישווק ברמת הגימור הגבוהה SE המצוידת בין השאר בחישוקי 20 אינץ', תאורת לד מלאה, כניסה ללא מפתח, מערכת שמע SOUND MERIDIAN הספק 380W , מערכת מסכים כפולה – Duo Pro Touch ועוד. כמו כן, הרכב מצויד במערכות בטיחות מתקדמות לרבות בקרת שיוט אקטיבית, בלימה אוטונומית (כולל במהירויות גבוהות, בקרת סטייה מנתיב, בקרת שטח "מת", חניה אוטונומית ועוד).
יגואר I-Pace יוצע בתקופת ה- PRE SALE במחיר של 454,000 ₪. אספקות ראשונות של הדגם יחלו במהלך הרבעון הראשון של 2019.