יהלום צרפתי: DS7 קרוסבק הושק בישראל

DS7 קרוסבק, רכב הפנאי היוקרתי הראשון של DS, הושק בישראל עם עיצוב בהשראת בתי האופנה הצרפתיים, אבזור עשיר ומנוע טורבו-דיזל 180 כ"ס המבטיח צריכת דלק של 20.4 ק"מ לליטר. המחיר יחל ב-239,900 שקל.

ששי כהן 22 באפר, 2018
DS7 קרוסבק

שנתיים לאחר שהושק מחדש בארץ מותג DS כחטיבה יוקרתית נפרדת מבית PSA (פיג'ו- סיטרואן), השיקה הבוקר בישראל לובינסקי היבואנית את ה-DS7 קרוסבק, הרכב הראשון של החברה מאז הפכה למותג נפרד, שיתחרה בקטגוריית רכבי הפנאי היוקרתיים, כמתחרה לדגמים מצליחים כמו אאודי Q5, וולוו XC60, ב.מ.וו X3 ואחרים. ב- DS בונים על שוק היוקרה המציג נתוני צמיחה בעולם הגבוהים מנתוני הצמיחה של המותגים העממיים בשנים האחרונות, ומעריכים שבדומה למותגי יוקרה צרפתיים (בתחום האופנה) הנהנים מביקוש גבוה בעולם, כך יש גם מקום כיום למותג רכב יוקרתי צרפתי.



כחלק מהמיתוג החדש של DS כרכב יוקרה, נפתח אולם תצוגה מרכזי חדש בהרצליה פיתוח, המחליף את אולם התצוגה ששירת את DS בת"א בשנים האחרונות. אולם התצוגה החדש עונה לשם "DS Store" ועוצב בהתאם לדרישות המחמירות של היצרן בצרפת, כחנות אופנה ובהשקעה של 3 מיליון שקל.
DS דור 2
בכירי DS מגדירים את ה- DS7 כראשון בין דגמי דור 2 של דגמי החברה, המהווה סנונית ראשונה באסטרטגיית היצרן להציג דגם חדש מדי שנה בשנים הקרובות. ה-DS7 קרוסבק מציע עיצוב מודרני בהשראת בתי אופנת העילית הצרפתיים, אך יחד עם זאת, לא חריג באופן שעשוי להבריח לקוחות ברחבי העולם, כפי שעשו זאת מספר דגמים מבית סיטרואן בעבר. את ההתחכמויות הקטנות מבחוץ, תמצאו ביחידות התאורה המתקדמות בחזית, הכוללות סוללת פנסי LED המסתובבת עם התנעת הרכב, חישוקי "19 בעיצוב מפתה ועיצוב ייחודי לתאורה האחורית, הנמתחת לרוחב הרכב וכוללת פנסים בטכנולוגיית תלת-מימד. הדגם שפותח על פלטפורמת ה-EMP2 המשרתת בין השאר גם את פיג'ו 3008 ו-5008, מציע מידות משפחתיות עם אורך של 4.57 מטר, רוחב של 1.89 מטר, בסיס גלגלים של 273 ס"מ וגובה של 1.62 מטר, לצד תא מטען הגדול בקטגוריה בנפח של 555 ליטר.

DS7 קרוסבק תא נוסעים

DS7 קרוסבק תא נוסעים


בתוך תא הנוסעים מציע ה-DS7 קרוסבק עיצוב צרפתי בניחוח יוקרתי, כשבמרכזו לוח שעונים דיגיטלי "12.3, מסך מגע מרכזי בגודל "8 בדגם הבסיסי או "12.3 בדגם המאובזר יותר, שלל דיפוני עור במגוון דוגמאות שמרפדים את תא הנוסעים, שעון מרכזי יוקרתי, מתגי שליטה משובצים קריסטלים ושלל גימיקים נוספים התורמים לחוויה היוקרתית, כולל פונקציית עיסוי מושבים בדגמים הבכירים. ה-DS7 יוצע ב-3 סגנונות עיצוב לתא הנוסעים, כולם בשמות של מקומות מרכזיים בצרפת (אופרה לדוגמה).

DS7 קרוסבק בישראל


ה-DS7 קרוסבק ישווק בארץ בתחילת הדרך עם מנוע טורבו-דיזל בנפח 2.0 ליטר, המפיק 180 כ"ס ומשודך לתיבת הילוכים אוטומטית עם 8 הילוכים, המציע תאוצה ל-100 קמ"ש ב-9.4 שניות, מהירות מרבית של 2015 קמ"ש וצריכת דלק נאה של 20.4 ק"מ לליטר בממוצע, לפי נתוני היצרן.  בסעיף הנוחות מצוידת המכונית במערכת מתלים מתקדמת משולבת מצלמה, המנטרת את הדרך 25 מטר קדימה ומכיילת את המתלים בהתאם לתווי הדרך (כביש חלק/ משובש וכו'). אבזור הדגם יכלול כבר ברמת הגימור הבסיסית "SO CHIC": מושבי עור, מושבים קדמיים חשמליים, חישוקי "19, מולטימדיה מקורית עם מסך "8, מצלמת רוורס, חיישני חניה קדמיים ואחוריים, גג זכוכית פנורמי נפתח חשמלית, דלת תא מטען חשמלית עם פתיחה בהינף רגל ועוד, כאשר אבזור הבטיחות כולל כסטנדרט: התרעה על שמירת מרחק עם בלימה אוטונומית עד 140 קמ"ש, בקרת שיוט אדפטיבית, התרעת סטיה מנתיב עם תיקון אקטיבי של ההגה, התרעת שטח מת במראות הצד ועוד. רמת הגימור הגבוהה יותר "Grand Chic" כוללת בנוסף:  תאורת LED מלאה היקפית, מסך מולטימדיה מרכזי "12.3, מערכת לראיית לילה, התרעת עייפות הנהג מבוססת מצלמה, מערכת שמע משודרגת ועוד.
מחירי בוטיק
מחירי DS7 קרוסבק אטרקטיביים ויחלו ב- 239,900 שקל לדגם הבסיסי ו-283,400 לדגם המאובזר. לדברי היבואן בחודשים שקדמו להשקת הדגם בארץ, נפתחה רשימת מתעניינים לדגם הכוללת כ-150 לקוחות פוטנציאליים. ב-DS מעריכים שימכרו בשנה הקרובה כ-200 מכוניות משלל דגמי המותג, כאשר ה-DS7 יוביל את המכירות.