יונדאי אלנטרה החדשה בתמונות ריגול

מספר ימים לאחר שפרסמה יונדאי איורים ראשונים של האלנטרה החדשה, חושף אתר רכב קוריאני תמונות ריגול מפס הייצור של הדגם בקוריאה.

ששי כהן 30 באוג, 2015
יונדאי אלנטרה החדשה

לזה בטח לא ציפו ביונדאי: מילא שיתפסו את הרכבים החדשים שלהם בתמונות ריגול על כבישים שונים ברחבי העולם, אבל הפעם, ייתכן ומישהו כבר חצה קווים אדומים במפעל החברה בקוריאה, וצילם תמונות ראשונות של יונדאי אלנטרה החדשה בפס הייצור של החברה. ( משווקת שם כיונדאי אוונטה = Avante ).



מספר ימים לאחר שהחלה יונדאי בהפצת טיזרים ואיורים ראשונים של הדור החדש של יונדאי אלנטרה, חשף בסוף השבוע אתר בלוג הרכב הקוריאני " The Korean Car Blog " מספר תמונות של הדגם החדש, שייחשף רשמית בתערוכת הרכב של לוס אנג'לס בחודש נובמבר 2015. לפי התמונות, שומרת האלנטרה החדשה על קווי העיצוב המוכרים של הדור הנוכחי, אך זוכה לחזית חדשה ברוח שפת העיצוב החדשה של יונדאי, אותה ראינו גם ביונדאי טוסון החדש, וכן בעיצוב חדש לחלקה האחורי של הרכב, הכולל תאורת LED בסגנון מודרני.

יונדאי אלנטרה החדשה

יונדאי אלנטרה החדשה


בתוך תא הנוסעים, עוצבה סביבת הנהג והנוסעים מחדש, עם דימיון מוזר לעיצוב של סיאט לאון בשילוב פתחי המיזוג ומערכת המולטימדיה. פרטים נוספים אודות הדגם ומפרט טכני לא ידועים לעת עתה.
יונדאי אלנטרה החדשה

יונדאי אלנטרה החדשה


יונדאי אלנטרה החדשה תוצג כדגמי 2017 בתערוכת ניו-יורק, אך תגיע לשווקים הראשונים כבר במהלך 2016.