יונדאי אלנטרה החדשה מבחן דרכים

יונדאי אלנטרה החדשה לא צריכה מחיר שובר שוק או תארים מכובדים מהעולם כדי להצליח בארץ. עדכוני עיצוב, שיפור בנוחות ובבטיחות ומנוע ידידותי יותר לסביבה, גם אם פחות חזק, מספיקים לה להפוך לדגם מצליח נוסף של החברה בארץ.

ששי כהן 26 במאי, 2016
יונדאי אלנטרה החדשה

משפחתית כמו יונדאי אלנטרה כל יבואן היה מאוד רוצה שיהיה לו בהיצע הדגמים: בשעה שסמל"ת חוגגת את שובה לשוק המשפחתיות עם פיאט טיפו החדשה המצוידת במחיר שובר שוק ואופל יוצאת במסע פרסום נרחב לאסטרה החדשה המדגיש את בחירתה כמכונית השנה באירופה, ושתיהן נאבקות למכור כמה מאות יחידות בודדות בתקופה הראשונה להשקת הדגמים החדשים בארץ, השיקה כלמוביל את יונדאי אלנטרה החדשה ( מחליפת ה- i35 ) בחודש מרץ עם הצהרה על צבר הזמנות של 1,700 מכוניות עוד לפני שהמכונית בכלל נחתה באולמות התצוגה. במקרה שלה, לא צריך מחיר שובר שוק ולא תארים מכובדים מהעולם, אלא פשוט מוניטין מוצלח של המותג בארץ, עיצוב מודרני ומוחצן משהו, אבזור נדיב כסטנדרט ותג מחיר גבוה יחסית לצרכן הפרטי, המאפשר הנחות נאות לחברות הליסינג המבטיח בהמשך מכירות מצוינות. מה יש לה להציע מעבר לזה? יצאנו לבדוק.
יונדאי אלנטרה החדשה - חזית בוגרת ואלגנטית יותר יונדאי אלנטרה החדשה – חזית בוגרת ואלגנטית יותר 
האלנטרה החדשה היושבת על שלדה משודרגת וחזקה יותר של הדגם הקודם, שומרת על קווי העיצוב המוכרים והנאים של ה- i35, אך מיישרת קו עם שפת העיצוב החדשה של יונדאי ( Fluidic Sculpture 2) ומציעה מראה מודרני ומפתה, אך עם עיצוב הכולל קצת פחות מראה של מכונית קופה 4 דלתות, אלא בוגר ומכובד יותר ופחות מצטעצע. התוצאה במציאות לדעתנו יפה ומרשימה וללא ספק אחת מהמשפחתיות היפות בארץ. לצד העיצוב המחודש הכולל גם מקדם הגרר שהופחת ל-0.27Cd המספק יעילות אוירודינמיות משופרת, האלנטרה שהיתה גם קודם אחת מהמשפחתיות הגדולות ומרווחות בסגמנט, צומחת קלות גם במידות עם 4.57 מטר באורך ( 2+ ס"מ ), 1.8 מטר רוחב ( 2.5+ ס"מ ) ו-1.45 מטר גובה ( 0.5 + ס"מ ) ולמרות בסיס גלגלים שנותר זהה עם 270 ס"מ, מציעה מרחב מעט משופר לנוסעים המאפשר אכלוס 5 מבוגרים ללא צפיפות יתר, לצד שימושיות טובה עם תא מטען בנפח 485 ליטר.יונדאי אלנטרה החדשה - היתה ונותרה אחת מהמשפחתיות היפות בארץ יונדאי אלנטרה החדשה – היתה ונותרה אחת מהמשפחתיות היפות בארץ
תא נוסעים, אבזור
בתוך תא הנוסעים מציעה האלנטרה החדשה עיצוב חדש לחלוטין, עם דימיון ניכר ליונדאי סונטה הגדולה יותר, אשר מצד אחד מאבד מהמקוריות שאפיינה את ה-i35 היוצאת, אך מצד שני מציג מראה קלאסי, מכובד ונעים מאוד לשהייה. חבל רק שרכב המבחן צויד בגוונים הכהים בתא הנוסעים שגרמו לתחושה זולה יחסית. בחירה בגוונים הבהירים שמוצעת בדגם ( ללא תוספת מחיר ) תסייע משמעותית לאווירה יוקרתית ונעימה יותר. אבזור הדגם החדש מעט פחות נדיב מהדור היוצא, אך עדיין מכובד בגרסה הבסיסית שמכוונת בעיקר לליסינג וכולל: 7 כריות אוויר, מערכת מובילאיי מהדור החדש עם זיהוי תמרורים, בקרת שיוט, הגה מצופה עור, חיישן אורות, חישוקי סגסוגת קלה "15, מערכת המולטימדיה Connected Car עם מסך "8, מצלמת רוורס ותוכנת ניווט WAZE. גרסת ה-Supreme המאובזרת יותר ומיועדת בעיקר ללקוחות פרטיים, כוללת בנוסף: חישוקי "17 קלים, חיישן גשם, כניסה והתנעה ללא מפתח, מראות מתקפלות חשמלית, תאורה קדמית משולבת LED וגג שמש נפתח חשמלית.יונדאי אלנטרה החדשה - תא נוסעים בגוונים אפורים פוגע באווירה היוקרתית יונדאי אלנטרה החדשה – תא נוסעים בגוונים אפורים פוגע באווירה היוקרתית
על הכביש
מתחת למכסה המנוע, מסתפקת האלנטרה החדשה בעדכונים שונים למנוע ה-1.6 ליטר הוותיק, המציע אמנם הספק נמוך יותר עם 127 כ"ס ( 132 כ"ס בדגם היוצא ), אך ללא שינוי בביצועים עם תאוצה ל-100 קמ"ש ב-11.6 שניות ומהירות מרבית של 195 קמ"ש. היתרון של המנוע המחודש, מתבטא בסעיף צריכת הדלק עם שיפור בתצרוכת הדלק ובפליטת המזהמים המשופרת המעניקה לדגם דרגת זיהום 6 במקום 8 עד כה. על הכביש, מציעה האלנטרה ביצועים נאים בסה"כ, אך לקוחות שנהגו במשפחתיות המצוידות במנוע טורבו שהולכות ומתרבות בארץ, יחושו ללא ספק בנחיתות הביצועים ביונדאי ובהרגשה הכבדה ומתאמצת יותר, למרות שנדגיש שוב שלא מדובר כאן בשום מקרה במכונית עצלה. לצד הביצועים, מציגה המכונית שיפור מורגש באיכות הנסיעה, עם תא נוסעים מבודד ושקט יותר ומתלים משופרים המציעים יחד עם עדכונים בשלדה נוחות נסיעה טובה המקבילה למכוניות אירופאיות איכותיות. גם בסעיף הזה מוכיחה למעשה יונדאי סגירת פער עם המקובל בתוצרת האירופאית והתנתקות מכל דימויי העבר בכל הקשור למכוניות קוריאניות. במפגש הסופי בתחנת הדלק בסוף ימי המבחן, הציגה האלנטרה תצרוכת דלק של 12.3 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת אך לא מאומצת יש לציין של הרכב, נתון אשר אינו רחוק למדי מהצהרת היצרן ( 15.6 ק"מ לליטר ), בימים בהם חלק גדול מיצרני הרכב מציגים נתוני צריכת דלק הרחוקים מאוד בפועל מהצהרות היצרן.יונדאי אלנטרה החדשה - הביצועים מתקשים לרגש אך צריכת הדלק השתפרה קלות יונדאי אלנטרה החדשה – הביצועים מתקשים לרגש אך צריכת הדלק השתפרה 
שווה את הכסף?
במחיר של 131,700 ש"ח לדגם הבסיסי ו-133,500 ש"ח לדגם המאובזר, מצוידת יונדאי אלנטרה למעשה באחד מתגי המחיר הגבוהים ביותר כיום בשוק המשפחתיות בארץ, שללא ספק מכוון לא מעט לציי הרכב על חשבון הלקוחות הפרטיים. יחד עם זאת, עבור המחיר הנ"ל, תקבלו את אחת המשפחתיות היפות ביותר בארץ, המציעה בדגם החדש שיפור ניכר באיכות הנסיעה, ונוחות נסיעה המקבילה למשפחתיות אירופאיות איכותיות, כשלצידם סביר שתיהנה ככל הנראה גם מיתרונות הדגם היוצא שכללו מוניטין מוצלח של אמינות, שמירת ערך וסחירות טובים מהממוצע. עם פתיחה מוצלחת בארץ ומסירה של 788 מכוניות בתוך מספר שבועות ( נתונים עד סוף חודש אפריל ), צפוי לדגם ללא ספק עתיד מזהיר בארץ.
מעוניינים בהצעת מחיר עם מחיר מפתה ליונדאי אלנטרה החדשה? הכניסו פרטים כאן

Error: Contact form not found.