יונדאי אלנטרה החדשה נחשפת באיור ראשון

יונדאי אלנטרה החדשה שתוצג בקרוב, מבטיחה להיות שוב אחת המכוניות היפות ביותר בקרב המשפחתיות, כך מבטיחים ביונדאי עם חשיפת איור ראשון של דגם 2016.

ששי כהן 19 באוג, 2015
יונדאי אלנטרה החדשה 2016

חברת יונדאי מפרסמת היום איור ראשון של יונדאי אלנטרה החדשה לשנת 2016, שתיחשף רשמית בקרוב. הדור החדש של האלנטרה, יחליף את הדור הנוכחי שהוצג לפני כחמש שנים ( I35 אלנטרה ) והפך להיות אחד מדגמי המשפחתיות הפופולרים ביותר בישראל, עם מעל ל-30,000 רכבים שנמסרו בארץ מאז החל השיווק בקיץ 2011.



הדור החדש של האלנטרה ממשיך את קודמו עם עיצוב מודרני ומפתה, ואף ספורטיבי יחסית, שתרם משמעותית לביקוש הגבוה של הדגם בעולם. לדברי פיטר שראייר, נשיא חברת יונדאי וראש מחלקת העיצוב של החברה, האלנטרה החדשה בעלת עיצוב ייחודי ומתקדם שיהווה מודל לחיקוי בסגמנט המשפחתיות. הדגם החדש זוכה לעיצוב חדש ברוח שפת העיצוב החדשה של יונדאי, הכולל גריל טרפזי אלגנטי ובצידיו יחידות תאורה צרות וספורטיביות. התוצאה לפחות לפי האיור היחיד שנחשף עד כה, מרשימה למדי.

יונדאי אלנטרה החדשה 2016

יונדאי אלנטרה החדשה 2016


ביונדאי לא מדווחים לעת עתה פרטים נוספים אודות הדגם ואף לא מספרים מתי יוצג רשמית. לנוכח היעדרו של הדגם מיבשת אירופה, ספק אם נראה אותו בתערוכת פרנקפורט בחודש הבא. סביר יותר להניח שהדגם ייחשף רשמית בתערוכת לוס אנג'לס בחודש נובמבר 2015, בשל היותה של האלנטרה אחת המכוניות הנמכרות ביותר בארה"ב בשנים האחרונות ( מקום 9 ).