יונדאי ישראל נכנסת לשוק המסחריות

כלמוביל הובלה והיסעים מרחיבה את תמהיל המותגים המסחריים ומתחילה בשיווק יונדאי H350 החדש, עם מפרט מרשים, רישיון נהיגה ב' (עבור בעלי רישיון וותיקים) ואחריות מלאה של 5 שנים לרכב !

ששי כהן 14 ביונ, 2017
יונדאי H350

חברת כלמוביל הובלה והיסעים, מרחיבה את היצע הדגמים המסחריים שלה (מעל 3.5 טון) ומתחילה בשיווק משפחת הדגמים המסחריים של יונדאי בישראל, עם כוונות לנגוס נתח משמעותי מהמכירות בשוק המסחריות הקלות, בו נמכרו אשתקד כ-4,106 מכוניות, כאשר 2,175 מהן היו במשקל עד 4.5 טון והשאר עד 7 טון.




יונדאי H350 יונדאי H350
החטיבה המסחרית של יונדאי כוללת מגוון גדול של הכלים בעולם, החל ממוניות (המוגדרות כמסחריות), דרך מסחריות קלות וכבדות, משאיות, אוטובוסים ועוד. החטיבה המסחרית של יונדאי פעילה בעיקר בשווקי אסיה, והחל מהשנתיים האחרונות עושה ניסיון לחדור גם לשוק האירופאי, כשישראל היא בין המדינות הראשונות לחדירה.
יונדאי H350 בגרסת קירור יונדאי H350 בגרסת קירור
עבור שוק המסחריות הקלות אליו נכנסת יונדאי בארץ עם דגם ה-H350 החדש, מדובר בשוק שריכז אשתקד 2,175 מסירות, הנהנה מגידול של 64% במסירות ב-3 השנים האחרונות. הדגם החדש של יונדאי שישווק בארץ ב-2 גרסאות מרכב עם גג גבוה, מותאם לנהיגה לבעלי רישיון נהיגה ב' (של רכב נוסעים פרטי) ובתנאי שהנוהג הוציא רישיון נהיגה עד 12/2006. נהגים בעלי רישיון נהיגה שהוצא מינואר 2007, יחויבו ברישיון ג'. התפלגות שוק המסחריות הקלות כיום בארץ כוללת את פיאט דוקאטו שמוביל את השוק עם 48% נתח שוק, רנו מאסטר עם 17%, פיג'ו עם 14% ושברולט עם 10%.
נעים להכיר: יונדאי H350
ה-H350 ישווק תחילה עם משקל כולל של 3.51 טון ובשתי גרסאות: האחת ואן מסחרי סגור והשנייה בתצורת שלדה (חד קבינה המאפשרת התקנת ארגז מאחור). שתי הגרסאות מוצעות עם מנוע טורבו דיזל 2.5 ליטר ותיבה ידנית בעלת 6 הילוכים, עם הספק גבוה של 170/150 כוחות סוס, מומנט של 43/38 קג"מ, נפח מטען (בוואן הסגור) של 12.9 קוב וכושר גרירה של 3.5 טון.
העמסת עד 5 משטחים בגרסה המוארכת העמסת עד 5 משטחים בגרסה המוארכת
יונדאי H350 מציע סביבת נהיגה מתקדמת הכוללת מסך מגע של 8 אינץ' עם מערכת Connected Car של כלמוביל הכוללת Waze, תחנות רדיו אינטרנטיות,  Wi-Fi וקישוריות לנוסעים, מידע על הרכב ואפשרות התקנת אפליקציות נוספות. בנוסף, הנהג יכול לשלוט מההגה על בקרת השיוט (אופציה), על מערכת הקול והדיבורית. מבחינה חיצונית, ה- H350 הינו בעל עיצוב חדשני ויחידת תאורה מתקדמת. בסעיף הבטיחות יוצע הרכב עם מערכת מובילאיי כסטנדרט, לצד מערכת התרעה על סטייה מהנתיב מקורית מהיצרן.
ביונדאי מדגישים את יתרונות הדגם מול המתחרים, הכוללים בין השאר: סביבת נהג נוחה ומרווחת מהמקובל בקרב המתחרים, יכולת העמסה של 4-5 משטחים (בהתאם לדגם) וכושר תמרון הטוב בקטגוריה, לצד 5 שנות אחריות מלאות יחודיות בענף.




בעתיד צפויים להצטרף גם דגמים נוספים של ה- H350, כולל גרסה אוטומטית ורכבי נוסעים (לשוק ההסעות).
לדברי אמיל קרעין, מנכ"ל קבוצת רכבי הובלה והיסעים בכלמוביל : "שיווק ה– H350  בישראל מהווה אבן דרך משמעותית בשוק הרכב המסחרי בישראל שעשוי לשנות את פניו בשנים הקרובות, עם כניסתם של דגמים נוספים בעתיד אשר ישנו את מרחב התחרות בשוק לטובת הצרכן הישראלי. ה-H350 גם מרחיב את היצע הפתרונות של חטיבת ההובלה וההיסעים של כלמוביל, אשר מעתה יכולה לתת מענה נוסף ומשלים לצרכי הלקוחות בקטגוריות נוספות מעבר למגוון הרחב הניתן כיום." עוד מציין קרעין, כי כחלק ממהלך ההחדרה ובשיתוף פעולה עם היצרן, יושקו דגמי יונדאי עם אחריות רחבה של  5 שנים, דבר המבטא בטחון באיכות המוצר, ומביא ללקוח יתרון כלכלי משמעותי ושקט נפשי לתקופה ארוכה.
מחיר יונדאי H350 יחל מ-230,000 ₪.