יונדאי סונטה עוברת מתיחת פנים מקיפה

יונדאי חשפה בתערוכת ניו-יורק מתיחת פנים לסונטה, הכוללת עיצוב מחודש, תא נוסעים איכותי יותר, שדרוג האבזור ומערכת מולטימדיה מקורית חדשה. בישראל בשנה הבאה.

ששי כהן 13 באפר, 2017
יונדאי סונטה 2018

שנתיים לאחר שהוצגה יונדאי סונטה הנוכחית, מכונית המנהלים של יונדאי שהחליפה את ה-i40 (ונחשבת כיום גם למכונית המנהלים הנמכרת ביותר בארץ), חשפה יונדאי בתערוכת הרכב של ניו-יורק מתיחת פנים מקיפה לדגם. למרות שמדובר בסונטה בגרסתה האמריקאית שאיננה מיועדת לארץ, סביר להניח שנראה בחודשים הקרובים את הדגם המחודש בגרסתו האירופאית שמיועד גם אלינו.



יונדאי סונטה 2018 יונדאי סונטה 2018
במסגרת מתיחת הפנים, נעשה ליטוש לעיצוב חזית הרכב עם גריל, יחידות תאורה (אופציה ל-LED מלא), ופגוש חדשים המקנים לרכב אפקט הגעה מרשים יותר. בצידי הרכב נרשמים עדכונים קוסמטיים קלים וגלגלים בעיצוב חדש, וחלקה האחורי של הרכב עוצב מחדש וכולל מראה ספורטיבי יותר. התוצאה בסופו של דבר מרשימה עם עיצוב מודגש מהיפים בקטגוריה.
בתוך תא הנוסעים מציגה הסונטה החדשה מראה מחודש ללוח המכשירים והמתגים המרכזי, שהיה לאחד מנקודות התורפה של הדור הנוכחי, וזוכה בדגם החדש למראה יוקרתי יותר, עם מתגים מעוצבים בסגנון פסנתר, שדרוג האיכות והחומרים. לצידם נרשמים גם הגה בעיצוב חדש, ריפודי מושבים חדשים ושלל עדכונים קוסמטיים, לצד מערכת מולטימדיה חדשה עם מסך "7, התומכת באפל ואנדרואיד.יונדאי סונטה 2018 יונדאי סונטה 2018
אל האבזור הבטיחותי העשיר שהוצג כבר בדור הנוכחי, מצטרפים בדגם המחודש גם התראה על תנועה חוצה מאחור עם בלימה אוטומטית גם ברוורס, ותיקון היגוי אקטיבי במקרה של סטייה מנתיב.
יונדאי סונטה החדשה תגיע להערכתנו לארץ לא לפני תחילת 2018, ואמורה לחזק את מעמדה של הסונטה בארץ כמכונית המנהלים הנמכרת ביותר בארץ בשנה האחרונה, וגידול נאה בפעילות גם השנה עם 927 מסירות ברבעון הראשון של 2017.